Купуючи товари, люди більше схильні вірити рекомендаціям знайомих-непрофесіоналів, ніж словами найбільш професійних продавців. Чому так відбувається? Рекомендації – перевірений часом спосіб просування продуктів: сарафанне радіо завжди було ефективним. І навіть в епоху інтернету нікуди не поділося. Мало того: його взяв на озброєння крауд-маркетинг. В його основі – нативна (природна) реклама, яка мало схожа на рекламу.
Бажаєте спробувати цей метод просування? Компанія Fractus до Ваших послуг!
Крауд-маркетинг: коротко про суть
Що ж таке сrowd marketing? Сrowd – «натовп», marketing – «дія на ринку». Крауд-маркетинг – це техніка вебпросування, а також взаємодії з цільовою аудиторією, в основі якої – поширення коментарів або рекомендацій ненав’язливого характеру в місцях спілкування цільової аудиторії. Тому його ще називають прихований (партизанський) маркетинг. Ресурси, на яких поширюють такі пости, – соцмережі, новинні сервіси, форуми, сайти відгуків тощо.
Відбувається просування через вплив на громадську думку. Пост зі згадуванням виглядає як природна рекомендація, а не як реклама, тому викликає довіру. Посилання всередині коментаря веде на сторінку, яку просувають.
Основні види крауд-постів такі: відгуки, згадка без активного посилання, згадка з активним посиланням.
У чому користь
Завдання, які вирішує крауд-маркетинг:
- підвищення впізнаваності, а значить довіри бренду, адже нікому невідомий або новий продукт купують неохоче;
- поліпшення поведінкового чинника – якщо зацікавити клієнтів, вони із задоволенням будуть відвідувати сайт, що позитивно вплине на ранжування;
- підготовка ґрунту для продажу;
- отримання цільового, осмисленого трафіку;
- підвищення лояльності як наслідок впізнаваності;
- залучення нових користувачів;
- згладжування негативного ставлення.
Загалом же все зводиться до того, щоб підвищити продажі.
Але є важливий момент. Нести користь та насправді усувати проблему клієнта – ось що має робити крауд-пост. Інакше це буде просто спам, який потрапить під немилість модераторів, та й хвилі хейту з боку спільноти не оминути.
Як це працює
Процес досить нехитрий. Всього-на-всього слід:
- Знайти ресурс. Будь-який, де б обговорювали продукт, ідентичний або схожий із тим, що продаєте Ви.
- Зареєструвати акаунт. На деякий час просто влитися в середовище – писати корисні відгуки та коментарі під будь-якими темами, поки без посилань, щоб виглядати частиною спільноти.
- Написати відгук. Робити це слід природною зрозумілою мовою, як це робить жива людина, а не навчений маркетолог, відповідно до спілкування цільової аудиторії, навіть мімікруючи під неї.
- Залишити посилання на майданчик, що вимагає просування.
Для більшої ефективності маркетологи заводять декілька акаунтів й імітують обговорення теми.
Де замовити послугу? У Fractus
Щоб залучити користувачів у максимально природний спосіб, слід послуги крауд-маркетингу замовляти у професіоналів. Із завданням впораються фахівці компанії Fractus.
Насамперед це продумана маркетингова стратегія, яка охоплює аналіз бренду, конкурентів, аудиторії. Наступний крок – розроблення прототипу посилального профілю, який підійде ідеально для бізнесу. І вже потім робота з відгуками та коментарями.
І крауд-маркетинг, замовити послуги якого можете у межах комплексного просування, принесе такі плоди, як-от впізнаваність бренду або продукту, підвищення трафіку і, як наслідок, – зростання продажів. Не пропустіть шанс зробити бізнес ефективнішим!