Який бізнес бажає піти в тінь? Але коли він пропадає з поля зору клієнта, про нього швидко забувають. Нагадувати про себе допоможе бізнесу крапельний маркетинг, як і просувати товар, і вирощувати ліди. Перевіреним способом – за допомогою листів, щоправда, електронних.
Послугу крапельного маркетингу можете замовити у компанії Fractus, і завжди залишатися на видноті.
Крапельний маркетинг: трохи про специфіку
У чому ж суть такої стратегії? Крапельний маркетинг – це автоматизована кампанія з розсилання повідомлень клієнту, найчастіше на електронну пошту (хоча можна використовувати месенджери, соцмережі, SMS та інші канали). Кампанія з вирощування лідів або ж Lead Nurturing Campaigns – її називають ще й так.
Настільки специфічну назву цей вид маркетингу запозичив із сільського господарства, де використовують крапельне зрошення: постійний та збалансований полив культур призводить до хорошого урожаю.
Листи складаються з ланцюжка, відсилаються з певним інтервалом та присвячені до певних подій. У такий спосіб клієнта просувають воронкою продажів, поступово приводять до купівлі або здійснення іншої запланованої компанією цільової дії.
Алгоритм наступний: спочатку визначають цільову аудиторію та під неї створюють план кампанії. Далі створюють повідомлення й запускають кампанію. Наприкінці підбивають підсумки й вносять корективи.
Види dripmarketing-розсилань
- Привітальне повідомлення. Welcome-лист – перше, що відправляють підписнику, щоб познайомити його з компанією. Спочатку варто вказати назву компанії, коротко описати історію, приправити цікавими фактами, сформувати наміри. Це перший лист у ланцюжку. Наступного дня – другий лист. Наприклад, із посиланням на корисний контент. Третього дня – завершальний, із посиланням на інший канал компанії. Легкість, невимушеність, інтерес та приємні враження – такий шлейф має залишити лист.
- Лист до дня народження. Такі повідомлення клієнти особливо цінують, і це шанс для компанії заручитися підтримкою передплатника. Зазвичай це листівка, з коротким, але теплим вітанням. І невеликий бонус – знижка або акція.
- Рекламне повідомлення. Просування продукту шляхом розсилки – класичний варіант. Тут знову ланцюжок листів. Перший – із пропозицією, що описує стан від придбаного продукту. Другий – раціональне обґрунтування питання «навіщо мені це потрібно?». Третій як нагадування про термін закінчення акційної пропозиції.
- Допродаж. Суть листа – у пропозиції додаткових товарів до основного. Розсилати слід не пізніше, ніж через два тижні після її здійснення. А краще наступного дня.
- Нагадування про забутий кошик. Три чверті покупців покидають кошик. І вже 25% повертаються після першого нагадування. Лист варто відправити протягом 6 годин після того, як товар був доданий у кошик та залишений. Спробу можна повторити через добу, повідомивши про знижку або інші спеціальні умови.
Переваги стратегії
По-перше, м’який розвиток відносин, а не агресивні продажі. Дія викликає довіру і лояльність. По-друге, не дає клієнтові забути про бренд. По-третє, проводить воронкою продажів та перетворює на покупців
Звертайтеся до Fractus!
Бажаєте налагодити контакт із потенційними клієнтами та перетворити їх на покупців? Тоді саме час звернутися до Fractus, щоб отримати ефективну маркетингову стратегію. Ми її створимо персонально для Вашого бізнесу й для Вашої цільової аудиторії. Під неї сплануємо кампанію, підберемо дієві інструменти, створимо контент. І вона допоможе привести Ваших клієнтів до Вас.
Не зволікайте, замовляйте послугу!