23/03/2020

Як зробити фото товару таким, що продає?

повернутися до списку статей →

У будь-якому магазині покупець може побачити і доторкнутися до продукції, яка його зацікавить. А як же бути з інтернет-торгівлею? Єдиний спосіб подивитися на товар онлайн – це його зображення. Воно настільки ж важливе, як і зручність самого сайту, а також опис продукції та умови її придбання. Як же зробити так, щоб фото товару стало таким, що продає?

Де знайти фото товару для інтернет-магазину?

Інтернет-магазин не може повноцінно функціонувати без наповнення, і навряд чи вдасться продати хоч один товар, не підкріплений хорошим зображенням. Кому сподобається купувати «кота в мішку»? Питання риторичне… Але де ж взяти фотографії, які будуть привабливими для клієнтів, допоможуть реалізувати продукцію і отримати прибуток? Є кілька варіантів:

  • Фото виробника. Можна взяти зображення на його сайті, тільки заздалегідь слід уточнити у нього умови їхнього використання. Звичайно, у такому разі велика ймовірність того, що твої пропозиції зіллються з аналогічними варіантами конкурентів.
  • Хенд мейд. Ніщо не заважає зробити фото товарів для інтернет-магазину самостійно. Це потребує часу, зусиль і відповідних навичок і, звичайно ж, техніки, натомість не доведеться нікому платити за роботу.
  • Професіонали. По-справжньому якісні та оригінальні фотографії може зробити лише кваліфікований фотограф-дизайнер, але це обійдеться у кругленьку суму, яка не всім і не завжди по кишені.

Де знайти фото товару для інтернет-магазину?

Як зробити правильне фото товару?

Фото товару може стати таким, що продає, лише у тому разі, якщо воно буде зроблене або відібране з урахуванням певних аспектів, серед них:

  • Висока якість. Це дуже важливий критерій, який суттєво підвищує цінність пропозиції, а як результат і її затребуваність. Погані зображення – одна з вагомих причин низьких продажів.
  • Вигідна відмінність. Подумай, як зробити фотографії несхожими на зображення конкурентів. Це може бути кілька знімків із різних ракурсів, особливий фон, масштабування.
  • Розмір має значення. Він має бути достатнім для того, щоб розгледіти товар, але і не дуже великим, щоб не сповільнювати завантаження сторінки. Оптимальним можна вважати розширення сторони в 600 пікселів.
  • Дизайн. Фото товару, що продає, не зіпсує грамотна обробка. Звичайно, не слід захоплюватися фотошопом і покращувати продукцію до невпізнання. Можливо, це і приверне увагу покупців, але вони точно не будуть у захваті, коли отримають оригінал, а від цього може суттєво постраждати репутація.
  • Презентація. Важливо не просто сфотографувати товар, а уявити його в максимально вигідному світлі. Наприклад, одяг набагато ефектніше виглядатиме на моделі ніж сам собою.

Як зробити правильне фото товару?

Фотографувати товар на продаж краще без спалаху. Він може зіпсувати якість знімка і загальний вигляд головного об’єкта. Крім того, слід пам’ятати, що товар – це головна «зірка», яку ніщо не має затьмарювати. Тому слід розташувати його в центрі на світлому або прозорому фоні (варто вибрати один варіант для всіх знімків). Приділи особливу увагу і зовнішньому вигляду продукції. Вона має бути новою, без будь-яких вад, плям тощо. Ніякі зайві предмети не мають відволікати погляд від товару. Тому краще не використовувати ніяких орнаментів, малюнків, рамок. А ось водяні знаки не завадять, вони стануть підтвердженням оригінальності фотографій.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!