26/03/2020

Як створити ажіотаж навколо товару?

повернутися до списку статей →

Хочеш, щоб твої товари розліталися як «гарячі пиріжки»? Для цього потрібно не тільки обійти конкурентів, а й підібрати дієвий спосіб стимуляції продажів. Саме таким і може стати ажіотаж, якщо правильно його продумати і впровадити з урахуванням певних аспектів, методів і прийомів.

Ажіотаж вимагає підготовки

Ажіотаж – це метод приваблення покупців і збільшення продажів, який вимагає ґрунтовної підготовки. Головне, викликати палке бажання купити. Покупці мають перебувати у передчутті чогось грандіозного, незвичайного, вигідного. Тому прийдешня подія обов’язково має бути у всіх на слуху. Подумай, як повідомити про неї клієнтам. Наприклад, можна запустити «сарафанне радіо» або рекламні ролики, оголошення. Відраховуйте разом зі споживачами дні та години, які залишилися до початку продажів.

Заздалегідь підігрівай інтерес покупців. Нехай в інтернеті з’являться «ексклюзивні» фото нового товару, які хтось «випадково» виклав на загальний огляд. У людей має з’явитися привід для розмов.

Заборонений плід солодкий

Ажіотаж у продажах можна створити, використовуючи психологічну особливість покупця хотіти те, чого не можна. Протягом певного періоду можна реалізовувати товар лише певній групі людей, наприклад, учасникам клубу, VIP-клієнтам. Водночас важливо підігрівати інтерес до нього. Нехай усі захочуть його купити, але ця можливість буде лише в обраних. І ось в один прекрасний день ексклюзивна продукція стане доступною для придбання всім бажаючим, але лише на обмежений проміжок часу. Цю грандіозну подію можна присвятити, наприклад, до дня народження компанії або до Нового року.

Заборонений плід солодкий

Дефіцит породжує ажіотаж

Чим менше товару на полицях магазину, тим більше охочих його купити. Цю тенденцію можна сміливо використовувати для створення ажіотажу. Для цього можна обмежити партію продукції під реалізацію, викладати її невеликими «порціями» або просто розмістити банер: «Кількість товару обмежена!» (це підійде і для інтернет-торгівлі). Також можна обмежити кількість одиниць товару, яку можна придбати за один раз одній людині. Цей нібито стримуючий чинник насправді стає сигналом для покупців, що пропозиція дійсно вигідна і треба шукати способи, щоб купити якомога більше.

Цей спосіб створення ажіотажу особливо хороший своєю універсальністю. Оскільки підходить не лише для онлайн і офлайн-продажів, а й практично для будь-якого типу товару в будь-якій галузі.

Усі хочуть отримати вигоду

Що може створити більший ажіотаж, ніж всілякі акції, розпродажі, спецпропозиції? Достатньо згадати хоча б «чорну п’ятницю». Це яскравий приклад того, як покупці буквально хапають усе підряд, а іноді і в прямому сенсі б’ються за речі. Просто підкресли для клієнтів вигоду і унікальність твоєї пропозиції.

Чому немає ажіотажу?

З яких причин може не бути ажіотажу навколо товару? Ось найпоширеніші:

  • Відсутність підготовки. Це одна з найважливіших складових для успішної реалізації задуманого. Не можна очікувати і хотіти того, про що ніколи не чув.
  • Доступність. Якщо товар можна купити в будь-якому місці і в будь-який час, то до нього пропадає усілякий інтерес, адже він завжди під рукою. Покупець точно не буде поспішати з придбанням і «полювати» за ним.
  • Незнання. Банальна причина відсутності ажіотажу – просто ніхто не знає, що десь хтось щось продає…

Формула створення ажіотажу проста – це вигідна пропозиція плюс підготовленість покупців помножені на інтригу.

Ажіотаж у продажах

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!