16/01/2020

Як скласти комерційну пропозицію?

повернутися до списку статей →

Будь-якому власникові бізнесу слід знати, що таке комерційна пропозиція, і вміти правильно складати його, щоб досягти максимального ефекту. Якщо досконало оволодіти цією майстерністю, можна стати успішним у торговельній галузі і в найкращому вигляді представляти клієнтам свою компанію, продукцію і послуги.

Що таке комерційна пропозиція?

Комерційна пропозиція – це підготовлений текст для запрошення до співпраці. Воно може бути призначене для однієї людини або цілої групи осіб. Найчастіше таку інформацію відправляють електронною поштою, що зручно для обох сторін.

Комерційні пропозиції створюють із різних причин, серед них:

  • Просування бренду. Як би не склалися відносини з клієнтом на цьому етапі, він напевно запам’ятає назву бренду, що у подальшому підвищить рівень лояльності до нього.
  • Приваблення нових клієнтів. Грамотно складена комерційна пропозиція дозволяє отримати нових покупців.
  • Продаж. Основне завдання – продати товар або послугу, продемонструвавши клієнту всі переваги співпраці.

Що таке комерційна пропозиція?

Основні типи комерційних пропозицій

Можна виокремити два основних типи комерційних пропозицій. Так серед них розрізняють «холодні» та «гарячі». До першого виду належать листи для тих, хто раніше не співпрацював з компанією і не знав про її продукцію та послуги. Зі свого боку «гарячу» комерційну пропозицію відправляють підготовленим клієнтам – тим, із ким уже контактували раніше.

Також комерційні пропозиції можуть бути персоніфікованими, які створюють для конкретних людей і в листі звертаються до них особисто, і неперсоніфікованими – призначені для потенційних покупців без конкретної спрямованості.

Структура комерційної пропозиції

Створення комерційної пропозиції вимагає дотримання певної структури, яка допоможе досягти необхідного ефекту:

  • Заголовок. Це саме те, що створить перше враження, викличе бажання читати далі або ж навпаки – відкласти лист у бік. Тому перша фраза має бути короткою, цікавою і влучною.
  • Лід. Так можна назвати перший абзац основного тексту. Він має стати тим гачком, на який будуть нанизані інші частини листа. У цьому разі можна почати з питання, яке хвилює клієнта, або розповісти про вирішення його проблеми, яке пропонує компанія.
  • Офер. Тут слід помістити інформацію про унікальну торгову пропозицію, чим вона вигідно відрізняється від інших.
  • Переваги. Не завадить окремо перерахувати всі вигоди від співпраці з Вашою компанією.
  • Підтвердження. У будь-якого клієнта може виникнути безліч питань і сумнівів. Для того щоб їх мінімізувати, варто вказати інформацію про наявність сертифікатів, нагород та інших досягнень, а також відгуків вдячних покупців.
  • Заклик до дії. На завершальному етапі слід закликати адресата до вчинення певної дії: зателефонувати, заповнити заявку, купити.
  • Обмеження. Як постскриптум не завадить вказати обмеження в часі або кількості товару, щоб не відкладати угоду в довгий ящик.

Поради щодо написання ефективної комерційної пропозиції

Ефективна комерційна пропозиція – це справжній витвір мистецтва, складання якого супроводжує безліч нюансів. Насамперед, слід пам’ятати, що «стислість – сестра таланту», тому не варто перетворювати лист на цілий роман. Достатньо вказати найголовніші тези, використовуючи прості, але влучні речення. Цінуйте час свого клієнта, не дозволяйте йому занудьгувати над вашим листом.

Поради щодо написання ефективної комерційної пропозиції

Не забувайте, що в центрі Вашого листа маєте перебувати не Ви, а Ваш співрозмовник, тому всі послання повинні бути звернені до нього. Наприклад, замість «ми пропонуємо переваги», слід написати «Ви отримаєте переваги». Водночас не слід тиснути на співрозмовника, і відкрито нав’язувати свої послуги. Це тільки відштовхне його. Достатньо просто зацікавити потенційного покупця. Проте в жодному разі не можна вказувати неправдиву інформацію. Зацікавлені у такий спосіб клієнти не стають постійними. Будьте відвертими, вміло підкреслюйте вигоди для покупця, працюйте на свою репутацію, і у Вас обов’язково все вийде!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!