Оголошення про продаж – важлива складова успішної реалізації товару і послуг в інтернет-просторі. Від того, наскільки грамотно воно складене залежить рівень зацікавленості користувачів і його ефективність. Тому перш ніж подати оголошення, слід ретельно продумати його вміст і підібрати відповідне місце для розміщення.
Оголошення про продаж і його структура
Існує загальноприйнятий шаблон оголошення про продаж, який допоможе створити максимально доступний і інформативний текст. Звичайно ж, за умови, що його вміст буде відповідним. Розглянемо докладніше стандартну структуру оголошення про продаж:
- Заголовок. Він має бути коротким і влучним. На відміну від тексту, який продає, тут не має бути зайвої оригінальності і пафосу, достатньо конкретики. Водночас не зайвим буде підкреслити основну перевагу продукції.
- Опис товару або послуги. Тут необхідно у всій красі розписати характеристики та інші особливості продукту, навіть якщо вони здаються несуттєвими. Чим більше інформації отримає покупець, тим менше у нього виникне сумнівів і питань. Крім того, слід врахувати, що оголошення про продаж мають бути доступними і легкими для сприйняття, тому писати краще простими фразами, зверненими до цільової аудиторії. Звичайно ж, неможна забувати і про грамотність. Будь-які орфографічні та інші помилки можуть відштовхнути навіть від найвигіднішої пропозиції.
- Переваги та унікальність пропозиції. Важливо підкреслити справжні переваги товару, особливо, якщо є те, що вигідно відрізняє продукцію від аналогічних пропозицій конкурентів. Водночас у жодному разі неможна вводити покупця в оману і перебільшувати, а вказувати надумані переваги товару й поготів. Зіпсовану репутацію дуже складно відновити.
- Вартість. Оголошення, в яких не зазначена ціна, приречені. Обов’язково слід повідомляти фактичну вартість товару або послуги, не допускаючи ніяких маніпуляцій. В іншому разі, можна домогтися тільки безлічі непотрібних дзвінків, на які доведеться витрачати свій час даремно.
- Заклик до дії. Дуже важливо підштовхнути клієнтів до покупки. Для цього достатньо написати: «купуйте», «дзвоніть» тощо. Тут можна також підкреслити обмежений термін дії пропозиції або обмежену кількість товару, повідомити про знижку або подарунок. Це послугує додатковим стимулом.
Контакти. Бажано запропонувати кілька засобів для зв’язку (обов’язково робочих), щоб клієнт міг скористатися максимально зручним для нього.
- Зображення. Слід розміщувати лише якісні справжні фотографії. Найкраще, щоб їх було кілька. Так можна вигідно презентувати товар з усіх можливих ракурсів.
Де можна розмістити оголошення про продаж
Ефективність оголошення про продаж суттєво залежить і від місця, де його розмістили. Тому варто ретельно його підбирати, з огляду на те, де може бути найбільше потенційних покупців. Хорошим варіантом стане дошка оголошень. Потрібно тільки вибрати найпопулярніші серед користувачів інтернету і розмістити свої пропозиції відповідно до вимог ресурсу. Ще одним місцем, доречним для оголошень про продаж, можна назвати тематичні групи в соціальних мережах і в месенджерах.