Оголошення про продаж – важлива складова успішної реалізації товару і послуг в інтернет-просторі. Від того, наскільки грамотно воно складене залежить рівень зацікавленості користувачів і його ефективність. Тому перш ніж подати оголошення, слід ретельно продумати його вміст і підібрати відповідне місце для розміщення.
Оголошення про продаж і його структура
Існує загальноприйнятий шаблон оголошення про продаж, який допоможе створити максимально доступний і інформативний текст. Звичайно ж, за умови, що його вміст буде відповідним. Розглянемо докладніше стандартну структуру оголошення про продаж:
- Заголовок. Він має бути коротким і влучним. На відміну від тексту, який продає, тут не має бути зайвої оригінальності і пафосу, достатньо конкретики. Водночас не зайвим буде підкреслити основну перевагу продукції.
- Опис товару або послуги. Тут необхідно у всій красі розписати характеристики та інші особливості продукту, навіть якщо вони здаються несуттєвими. Чим більше інформації отримає покупець, тим менше у нього виникне сумнівів і питань. Крім того, слід врахувати, що оголошення про продаж мають бути доступними і легкими для сприйняття, тому писати краще простими фразами, зверненими до цільової аудиторії. Звичайно ж, неможна забувати і про грамотність. Будь-які орфографічні та інші помилки можуть відштовхнути навіть від найвигіднішої пропозиції.
- Переваги та унікальність пропозиції. Важливо підкреслити справжні переваги товару, особливо, якщо є те, що вигідно відрізняє продукцію від аналогічних пропозицій конкурентів. Водночас у жодному разі неможна вводити покупця в оману і перебільшувати, а вказувати надумані переваги товару й поготів. Зіпсовану репутацію дуже складно відновити.
- Вартість. Оголошення, в яких не зазначена ціна, приречені. Обов’язково слід повідомляти фактичну вартість товару або послуги, не допускаючи ніяких маніпуляцій. В іншому разі, можна домогтися тільки безлічі непотрібних дзвінків, на які доведеться витрачати свій час даремно.
- Заклик до дії. Дуже важливо підштовхнути клієнтів до покупки. Для цього достатньо написати: «купуйте», «дзвоніть» тощо. Тут можна також підкреслити обмежений термін дії пропозиції або обмежену кількість товару, повідомити про знижку або подарунок. Це послугує додатковим стимулом.
- Контакти. Бажано запропонувати кілька засобів для зв’язку (обов’язково робочих), щоб клієнт міг скористатися максимально зручним для нього.
- Зображення. Слід розміщувати лише якісні справжні фотографії. Найкраще, щоб їх було кілька. Так можна вигідно презентувати товар з усіх можливих ракурсів.
Де можна розмістити оголошення про продаж
Ефективність оголошення про продаж суттєво залежить і від місця, де його розмістили. Тому варто ретельно його підбирати, з огляду на те, де може бути найбільше потенційних покупців. Хорошим варіантом стане дошка оголошень. Потрібно тільки вибрати найпопулярніші серед користувачів інтернету і розмістити свої пропозиції відповідно до вимог ресурсу. Ще одним місцем, доречним для оголошень про продаж, можна назвати тематичні групи в соціальних мережах і в месенджерах.