Поведінка клієнтів залежить від багатьох чинників, зокрема і від гендерної приналежності. Можна сказати, що покупниці здебільшого здійснюють купівлі під впливом певних психологічних особливостей. Тому для того, щоб зрозуміти, як продавати жінкам, слід про них знати.
Чим покупниці відрізняються від клієнтів чоловічої статі?
Які ж психологічні особливості жінок впливають на їхню купівельну поведінку на відміну від клієнтів чоловічої статі?
- Комунікабельність. Жінки не лише люблять вухами, але й дуже люблять поговорити самі. Тому кожному продавцеві необхідно приділити цьому аспекту особливу увагу.
- Багатозадачність. Більшість представниць прекрасної статі вміють робити кілька справ одночасно.
- Запасливість. Дамам властиво здійснювати придбання про запас. Тому вони цілком можуть купити шубу влітку.
- Скрупульозність. Покупниці на відміну від чоловіків дуже уважні до деталей, для них може відігравати вирішальну роль те, що представники сильної статі навіть не помітять.
- Імпульсивність. Жінки цілком можуть купувати не заплановано, просто під впливом настрою чи якихось зовнішніх чинників.
Як схилити клієнток до купівлі?
По суті, сам товар або послуга – це не головне, що хочуть отримати покупниці. Насамперед їм слід продати емоції, враження, які підкріплені вдалим досвідом інших клієнток. Але водночас варто звернути увагу і на інші аспекти, які допоможуть підвищити продажі за рахунок представниць прекрасної статі. Це:
- Зручність. Більшість жінок у житті об’єднують кілька ролей (матері, дружини, доньки, сестри, подруги), а водночас роблять кар’єру, займаються улюбленою справою і в усьому намагаються досягти успіху. Тому час – це те, що є цінним для будь-якої покупниці. Намагайся зробити так, щоб твій товар або послугу можна було купити легко і швидко. Запропонуй клієнткам різні способи оплати та доставки. Якщо йдеться про інтернет-торгівлю, то тут важлива максимально зручна і проста навігація по сайту та процес оформлення купівлі.
- Навчання. Краще не просто продавати продукцію, а грамотно консультувати покупниць, надаючи їм корисну інформацію, наприклад, про виготовлення або походження виробу. Головне, щоб після цього вони відчували себе розумнішими і впевненішими. На сайті розміщуй детальний опис товару, інформацію про його використання, поради щодо вибору оптимального варіанту.
- Дизайн. Ми вже говорили про те, що жінки дуже уважні до деталей. Використовуй цю особливість для приваблення покупниця. Гарне оформлення вітрин магазину, сайту, внутрішній декор, навіть оригінальний дизайн самого товару – все це здатне підвищити попит серед дам.
- Відгуки. Дуже часто представниці прекрасної статі здійснюють купівлі за рекомендаціями друзів, знайомих, родичів, зокрема і інтернет-користувачів. Заохочуй своїх покупниць залишати відгуки про придбання, у такий спосіб вони приваблять нових клієнток.
- Знижки. Це слово так і спокушає жінок, як і всілякі акції (особливо 3 за ціною 2), розпродажі, подарунки. Головне, щоб покупниці дізналися про вигідні умови, тоді раціональне мислення поступається імпульсивному і терміново необхідно придбати те, що в іншому разі і не помітила б. Добре продумай систему знижок і приверни увагу до вигідних пропозицій (пости, банери з великим яскравим шрифтом).