07/10/2019

Як побудувати систему продажів

повернутися до списку статей →

Грамотно вибудувана система продажів дозволяє досягти успіху в комерційній галузі. Це поняття дуже міцно закріпилося у бізнес-середовищі, але, незважаючи на це, залишає безліч запитань. Тому для того, щоб знати, як побудувати систему продажів, слід добре розуміти її суть і розбиратися у всіх деталях.

Що таке система продажів

Система продажів – це організація діяльності у торговельній сфері, спрямована на збільшення продажів. По суті це всі процеси, результатом яких стає реалізація товару, а значить, і задоволення потреб клієнтів, і отримання прибутку.

Водночас велику роль відіграє злагоджена робота всіх співробітників компанії, особливо тих, з яких складається відділ продажів. Але хороша система продажів має бути налагоджена таким чином, щоб тимчасова відсутність будь-якого співробітника, а то й кількох не була помітною і не мала негативного впливу на роботу в цілому і кінцевий результат.

Що таке система продажів

Основні етапи створення системи продажів

Побудова системи продажів – завдання непросте, але за правильного підходу цілком здійсненне. Ось її основні етапи:

  • Створення продукту або послуги. Спочатку головне виготовити продукцію або сформувати пропозицію про послуги, яка буде задовольняти певні потреби клієнтів, і вирішувати їхні проблеми. Це забезпечить успішну реалізацію. Добре продається те, в чому є необхідність.
  • Просування продукції. На даному етапі важливо, щоб про пропозицію дізналося якомога більше споживачів. Для цього можна задіяти всі можливі типи реклами та визначити найефективніші. Також потрібно позначити основні канали збуту товару.
  • Збільшення кількості клієнтів. Після того, як споживачі дізналися про пропозицію, варто зробити так, щоб вони захотіли нею скористатися, інакше кажучи, щоб якомога більше лідів стали клієнтами. Також важливо, щоб покупці залишалися задоволені придбанням і повторювали його знову.
  • Керування продажами. Слід визначити найдієвіші інструменти і відсіяти ті, які не приносять користі.
  • Керування співробітниками. Від умінь, досвіду і професіоналізму персоналу також буде залежати ефективність використання відібраних інструментів. Тому дуже важливо ретельно відбирати кандидатів, а в подальшому проводити їхнє навчання, підвищувати кваліфікацію і мотивувати. Що стосується управлінських рішень, то вони мають бути компромісними і враховувати не лише інтереси компанії, а й кожного окремо взятого співробітника.

Головні ознаки ефективності системи продажів

Існують певні аспекти, які дозволяють оцінити ефективність системи продажів. Так її можна вважати вдалою, якщо її наявність дозволяє контролювати процеси реалізації товару і робити реальні прогнози з приводу рівня продажів. Також позитивним моментом можна вважати збільшення продажів, яке відбувається паралельно зі збільшенням штату співробітників. Безсумнівно, хороша система продажів – це цілісний організм, кожна частина якого дуже тісно взаємопов’язана одна з одною. Вона тримається на «трьох китах» – це продукт, на реалізацію якого спрямована діяльність компанії, колектив, який докладає всіх зусиль для виконання робочих завдань, і налагоджені процеси збуту товару.

Головні ознаки ефективності системи продажів

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!