02/03/2020

Розвінчуємо міфи про продажі: ТОП 5

повернутися до списку статей →

Тобі напевно знайомі міфи про продажі, хоча, можливо, ти і не знав, що багато з них далекі від реальності або, принаймні, дієві лише за певних обставинах. Існування цих легендарних «гіпотез» у багатьох випадках прирівнюється до всієї історії галузі торгівлі, тому далеко не кожен бере їх під сумнів.

Міфи про продажі

Найпопулярніші міфи про продажі

Існують міфи про продажі, якими найчастіше оперують фахівці у галузі комерції. Унаслідок цього такі «твердження» нерідко стають причиною проблем і невдач бізнесу, пов’язаного з торгівлею:

  • «Універсальний солдат». Думаєш, що хороший продавець може продати що завгодно? Це омана. Зокрема, лише оптові та роздрібні продажі мають суттєві відмінності, що відповідно вимагає різних навичок і вмінь від продавців. Те ж можна сказати і про реалізацію певних видів товару, наприклад, побутової техніки, автозапчастин або косметики. Очевидно, що у кожному окремому випадку потрібні знання, які допоможуть професійно обслуговувати клієнтів. Навіть онлайн і офлайн-фахівці мають у своєму арсеналі різні інструменти і техніки для здійснення продажів.
  • «Головне – приваблива вартість». Багато хто схильний вважати, що успіх будь-якого продажу здебільшого залежить від ціни товару. Чи так це насправді? Безумовно, більшість покупців звертають увагу на вартість і враховують її під час ухвалення рішення про придбання. Але чи стане вона вирішальною, якщо клієнта, наприклад, погано обслужать? Питання риторичне… Тому успішні продажі вимагають комплексного підходу.
  • «Проти «ні» не попреш». Дуже часто відмову покупця сприймають як остаточну і відразу ж погоджуються з нею. Але це хибна тактика. Іноді сам клієнт не знає, чого хоче. Тому, хто як не продавець може подолати його відмову, особливо у цьому разі. Достатньо продемонструвати вигоду, яку покупець може отримати від придбання. Можливо, причина відмови полягає і у чомусь іншому, головне, з’ясувати її і переконати співрозмовника.

Найпопулярніші міфи про продажі

Найбезглуздіші міфи про продажі

А ось і два найбезглуздіших міфи про продажі. Чому безглуздих? Тому що багато хто сліпо вірить у них, навіть не замислюючись над тим, чи правда це. А дарма. Адже незнання того, як є насправді, може коштувати успіху і відчутної частки прибутку. Просто нерозумно буде втратити покупців через ці помилки.

  • «Клієнт завжди правий». Ти напевно не раз чув цю фразу і, може, навіть згоден з нею. Але її не слід сприймати буквально, а підлабузнюватися до покупця і поготів. Звичайно ж, це зовсім не означає, що варто з піною у рота доводити свою правоту, перебивати клієнта, в прямому сенсі цього слова змушувати його купити щось у тебе. У всьому слід бути стриманим. І водночас головне оперувати фактами і наводити грамотні аргументи на користь твоєї пропозиції. Тоді нікому і не доведеться доводити свою правоту.
  • «Продавець – кращий друг покупця». Безумовно, кожному клієнтові подобається доброзичливе ставлення. Але у всьому слід знати міру. Не варто вдавати з себе кращого друга під час першої ж зустрічі з покупцем. Нещирість буде помітною, до того ж мало хто любить, коли без його дозволу втручаються в особистий простір. Краще зроби акцент на своєму професіоналізмі і допоможи клієнтові здійснити вибір, яким він залишиться задоволений. Звичайно ж, дружні відносини з покупцем можуть скластися, але для цього потрібен час. Тому не варто квапити події.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!