21/11/2019

Продажі онлайн і офлайн: разом чи нарізно?

повернутися до списку статей →

Невпинний розвиток сучасних технологій призвів до змін у багатьох галузях. Особливо помітний їхній вплив у торгівлі. Тепер можна здійснювати купівлі, не виходячи з дому, вибирати товари, порівнювати ціни і пропозиції. Але звичайні магазини теж не втрачають своїх позицій. Деякі організації успішно поєднують продажі онлайн і офлайн, інші ж віддають перевагу чомусь одному.

Продажі онлайн і офлайн

Продажі онлайн і офлайн: у чому різниця?

Продажі онлайн і офлайн об’єднує одна мета – реалізація товарів і послуг, але засоби її досягнення та інші аспекти мають багато відмінностей. Ось основні з них:

  • Місцезнаходження. Онлайн-магазин – це віртуальний ресурс, який доступний всім користувачам інтернету, тоді як офлайн-торгівля відбувається у конкретному місці (у приміщенні або на вулиці), в яке покупці приходять особисто.
  • Конкуренція. Прямими конкурентами магазинів є торгові точки, які розташовані на прилеглій території. Зі свого боку в онлайн-ресурсів конкурентами стають усі, чиї пропозиції ідентичні, тому їх набагато більше.
  • Вибір. У магазині можна побачити продукцію, помацати, понюхати, спробувати, чого не можна зробити через інтернет. Водночас у всесвітній мережі вибір зазвичай набагато ширший.
  • Отримання товару. У звичайному магазині покупець отримує товар відразу ж, а під час онлайн-шопінгу – доведеться почекати. Його доставлять у поштове відділення або прямо додому.

Продажі онлайн і офлайн: чому віддати перевагу?

Безумовно, і онлайн-продажі, і торгівля офлайн мають свої переваги, які роблять їх привабливими для покупців. Серед основних переваг інтернет-магазинів можна зазначити:

  • Зручність. Наявність доступу до інтернету і відповідного ґаджета дозволяє здійснювати купівлі у будь-якому місці та в будь-який час, що дуже імпонує сучасному стрімкому темпу життя.
  • Вигода. Найчастіше товари на онлайн-ресурсах коштують дешевше, ніж у звичайних магазинах.
  • Асортимент. Такої кількості різноманітних пропозицій, зокрема і ексклюзивної продукції, не знайти у жодному магазині.

Зі свого боку перед власником інтернет-магазину відкривається ще більше перспектив. Розпочати свою справу легше, швидше і менш затратно, ніж офлайн. Зокрема, не доведеться витрачатися на оренду або купівлю приміщення і його утримання. Тоді як бізнес може приносити дохід цілодобово без вихідних, і водночас є можливість працювати віддалено. До того ж онлайн-торгівля передбачає безліч дієвих інструментів для приваблення потенційних покупців.

Продажі онлайн і офлайн: чому віддати перевагу?

Якщо говорити про продажі офлайн, то вони як і раніше актуальні. Споживачів приваблюють:

  • Тактильні відчуття. Тільки офлайн-шопінг дозволяє покупцям насолодитися процесом вибору: повертіти у руках товар, уловити аромат, приміряти.
  • Живе спілкування. Клієнт може поставити будь-які питання продавцю і відразу ж отримати на них відповідь.
  • Придбання тут і зараз. Покупці можуть відразу забрати свій товар.

Можна назвати ще багато переваг і на користь онлайн-продажів, і на користь офлайн-шопінгу, але чи обов’язково між ними вибирати? Звичайно ж, ні. І багато відомих компаній наразі успішно користуються цим. Навіщо вибирати щось одне, якщо можна об’єднати ці два напрямки і відчути на повну силу всі їхні переваги. Це дозволить охопити максимальну аудиторію покупців, а у них з’явиться вибір: сходити самому до магазину за купівлею або замовити товар через інтернет, а може, подивитися на нього «вживу», а купити онлайн.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!