13/06/2018

Постачальники: як перевірити?

повернутися до списку статей →

Надійні постачальники – це одна з базових складових вдалого бізнес-проекту в торгівлі. Зараз на ринку можна зустріти величезну кількість постачальників продукції, що тебе цікавить (якщо знаєш де шукати). Однак далеко не кожен із них націлений на продуктивну, а головне, – рівноправну і чесну співпрацю. Тому до вибору постачальників варто підходити більш ніж ретельно, враховуючи всі можливі аспекти.

Як перевірити надійність постачальника?

Надійність практично завжди стає вирішальним фактором у відносинах з постачальником. Але за якими ознаками можна її визначити, якщо мається на увазі співпраця з новим партнером? Тут допоможуть певні критерії, такі як:

  • Документація. Якщо ти збираєшся працювати з «білим» постачальником, зверни увагу на наявність відповідних документів. У разі співпраці із закордонними партнерами, можна перевірити наявність свідоцтва про державну реєстрацію підприємства.
  • Товар. Цей аспект має на увазі різні нюанси, пов’язані з його особливостями. Зокрема, це вартість, яка має бути обґрунтованою. Тут не варто гнатися за дешевизною, але й, звісно, переплачувати. Крім того, якщо ти збираєшся працювати на свою репутацію – ретельно контролюй якість продукції. Пам’ятай, що покупці будуть скаржитися тобі, а не постачальнику. Враховуй також широту асортименту і його регулярне оновлення, від цього залежить подальша перспективність твоєї співпраці з цим контрагентом.
  • Логістика. Зверни увагу і на умови поставки товару. Набагато зручніше, коли постачальник має засоби для здійснення безкоштовного транспортування продукції. Це не тільки певний показник надійності, але й економія твоїх сил, часу і грошей.
  • Комунікація. Надійний постачальник завжди готовий до прямого спілкування з клієнтами у будь-якому доступному форматі. Це дуже цінна риса хорошого контрагента, яка означає, що тобі не доведеться губитися в здогадах і запитувати самого себе. Ти практично у будь-який момент зможеш зв’язатися з партнером і отримати всі відповіді. Під час листування зверни увагу на наявність шаблонного підпису з відповідними реквізитами.
  • Оплата. Які види оплати пропонує постачальник? Чи є можливість часткової оплати і відстрочки платежу? Це дасть тобі певну фінансову свободу і можливість заробити потрібну суму, щоб розрахуватися з постачальником. А ось часткова або повна передоплата повинна насторожити, оскільки приховує певні ризики. Такі способи доречні тільки за умови абсолютної впевненості у порядності партнера.
  • Гарантія. Дізнайся, які гарантійні зобов’язання покладає на себе постачальник. Дуже важливо, наскільки він готовий відповідати за якість своєї продукції і як гарантійні випадки вплинуть на твоє фінансове становище. Словом, якщо постачальник готовий компенсувати витрати в обумовлених випадках, ти не будеш витрачати своїх грошей і втрачати клієнтів.

Як перевірити надійність постачальника?

Як моніторити інформацію про постачальника?

Перевірити надійність постачальника можна і шляхом моніторингу інформації про нього. Які фактори стануть найбільш показовими?

  • Сайт. Обов’язково зайди на офіційний сайт постачальника (має бути апріорі). Він допоможе тобі дізнатися, з ким ти маєш справу. Спочатку оціни його зовнішній вигляд (вартість): дизайн, систему навігації, наявність контактів. Подивися, коли був створений сайт, як часто оновлюється інформація, і наскільки вона актуальна. Зверни увагу на мовну панель, чи є можливість перекласти сайт. Якщо йдеться про закордонного постачальника, то обов’язковою є присутність його рідної мови. Подивися на фото продукції і виробництва. Вони повинні бути якісними і, звичайно ж, справжніми. Багато про що може свідчити і домен. Наприклад, домен «.ua» є національним і належить до верхнього рівня, тому його можна вважати показником торгової марки. Дізнатися більше інформації можна за допомогою розшифровки домененного імені.
  • Бізнес-майданчики. Спробуй знайти постачальника на сайтах топових бізнес-майданчиків і перевірити його позицію.
  • Списки скамерів (так називають шахраїв). В інтернеті можна знайти безліч порталів, де представлена інформація про аферистів. Якщо ти не знайшов там свого постачальника – це вже добре. З іншого боку, ти відразу можеш виключити зі списку кандидатів у партнери скамерів.
  • Пошукові системи. Введи ім’я компанії і її електронну адресу в пошукову систему. В ідеалі перед тобою з’явиться вся доступна в інтернеті інформація щодо компанії, що тебе цікавить.
  • Відгуки. Обов’язково прочитай відгуки клієнтів, як про співпрацю з постачальником, так і про якість товару.

Використовуй по максимуму всю доступну інформацію про те, як знайти і вибрати постачальника, і зможеш знайти надійних партнерів, співпраця з якими принесе процвітання і успіх твоїй справі.

Як моніторити інформацію про постачальника?

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!