Що допомагає онлайн-покупцеві вибрати продукцію, яка відповідає його вимогам? Насамперед, опис товару. Тому від його складання суттєво залежить затребуваність інтернет-магазину. На що ж ще здатний вплинути опис товарів? Як правильно його створювати, щоб вигідно відрізнятися від конкурентів? Відповіді на ці та інші запитання розглянемо докладніше.
Опис товару, який продає
Основне завдання, яке має опис товару, – продавати. Але самостійно він не в змозі з ним упоратися. Ніхто і не подумає його читати, якщо оформлення інтернет-магазину буде відштовхуючим. Крім того, покупці звертають увагу на зображення продукції, її вартість, характеристики, відгуки. Лише комплексна презентація картки товару допоможе продавати його, водночас кожен її елемент має бути якісним.
Основні функції опису товару
Опис товару дозволяє покупцеві дізнатися, що саме він отримає в результаті придбання, наприклад, що є у складі набору. Клієнт може прочитати про ті особливості продукції, які не можна передати через фотографію, наприклад, смак чи аромат, його ноти. Крім цього, якісний опис товару дозволяє:
- Підвищити цінність товару. Детальна інформація про продукцію дозволить її реалізувати, навіть якщо ціна буде трохи завищеною.
- Збільшити конкурентоспроможність. Продукція з докладним описом вигідно відрізняється від аналогічних пропозицій конкурентів.
- Просувати товар. Правильно складений опис здатний зацікавити клієнта і схилити його до купівлі, навіть якщо він не планував її.
Як правильно створити опис товару?
Що ж слід враховувати для створення ідеального опису товару? Для цього необхідно звернути особливу увагу на такі аспекти як-от:
- Довжина тексту. Вона має бути достатньою для того, щоб донести корисну інформацію до клієнта, але й не настільки об’ємною, щоб втомити його або відбити бажання читати взагалі. Оптимальною довжиною опису товару можна вважати близько 600 символів. Занадто маленький текст ризикує не пройти індексацію пошуковими системами.
- Грамотність. Опис товарів не може містити ніяких помилок, в іншому разі це може підірвати довіру покупця не лише до цього продукту, а й до всього інтернет-магазину.
- Форматування. Читабельний текст має бути оформлений відповідним чином. Суцільна маса букв однакового шрифту виглядає не дуже вражаюче. Щоб зробити опис товару максимально привабливим і легким для читання використовуй марковані списки, виділення, різні типи і розміри шрифту. Головне все робити в міру.
- Унікальність. Важливий показник якості опису товару. Він не лише вигідно відрізняє продукцію серед конкурентів, але й допомагає сайту займати лідируючі позиції у видачі пошукових систем.
- Заголовок. Нехай він зацікавить покупця і змусить його прочитати весь опис.
- Змістовність. Опис товару для продажу – це далеко не перелік характеристик і навіть не переказування їх іншими словами. Це корисна інформація, яка допоможе покупцеві краще уявити товар, дізнатися про матеріали його виготовлення і особливості використання.
- Переваги. Вони мають обов’язково бути присутніми в тексті, який описує продукцію. Важливо підкреслити, які вигоди принесе купівля або використання товару.
- Стиль. Він має відповідати цільовій аудиторії цієї продукції.
- Заклик. «Купуйте», «дзвоніть», «оформляйте замовлення» – обов’язково слід використовувати слова і фрази, які схиляють до покупки. До цього можна додати обмеження (наприклад, за залишком продукції, часом дії знижки), щоб клієнт не зволікав з ухваленням рішення. Але використовувати його варто обережно і не повторювати один і той же прийом для описів різних товарів.
Чи можна вважати правильно складений опис товару гарантією успішних продажів? Сам собою, ні. Але і без нього навряд чи вдасться розвивати інтернет-торгівлю. Тому важливо забезпечити комплексний підхід: якісне оформлення, наповнення і ергономічність сайту разом з професіоналізмом менеджерів з продажу.