Онлайн-купівлі дуже стрімко і впевнено увійшли в сучасний світ. На цей час багато покупців віддають перевагу саме цьому способу шопінгу. Зі свого боку для продавців з’явився відносно новий простір для збуту товару, який за відповідного підходу здатний принести хороший прибуток. У чому полягають головні переваги купівель через інтернет-магазин, і що приховують недоліки?
Онлайн-купівлі та їхні основні переваги
Чому ж онлайн-купівлі з кожним днем отримують усе більше і більше шанувальників по всьому світу? Покупців приваблює безліч відчутних переваг, серед яких:
- Вигідна вартість товару. Найчастіше онлайн-магазин пропонує ціну істотно нижчу, ніж у торгових точках офлайн. Адже тут продавці не витрачають кошти на утримання торгової точки і великої кількості продавців-консультантів, а тому цілком можуть запропонувати привабливішу вартість.
- Доступність. Кожен користувач гаджетів із доступом до інтернету може у будь-який час доби знайти і вибрати відповідну продукцію. Для цього не потрібно виходити з дому, витрачати час, щоб дістатися до магазину, ходити по різних місцях і порівнювати ціни. Крім того, за бажання товар доставлять за будь-якою адресою.
- Великий асортимент. Такого асортименту продукції, який є у просторах інтернету, не знайти в жодному гіпермаркеті. Це стосується не лише категорій товарів, а й різноманітності моделей, фасонів, кольорів і розмірів. До того ж покупець може не обмежувати себе шопінгом лише на вітчизняному ринку. Онлайн-купівлі можна у прямому сенсі здійснювати де завгодно: хоч у Польщі, хоч у США. Водночас не непотрібні ніякі візи, перетини кордонів, часові та фінансові витрати на поїздку.
- Якість. За великого бажання легко знайти якісний оригінальний товар, чи то французькі парфуми, чи швейцарський годинник. Його можна замовити безпосередньо у виробника або у фірмовому інтернет-магазині. За умови купівлі в інших місцях на допомогу прийдуть відгуки клієнтів, за якими можна визначити рівень сервісу і продукції.
- Свобода вибору. Онлайн-покупець не стикається безпосередньо з продавцем, який нав’язує йому свою точку зору. Він може вибирати і відвідувати різні інтернет-магазини скільки забажає. Ніхто не стане його квапити або дивитися скоса. Звичайно ж, в інтернет-просторі досить своїх хитрощів. Але це вже зовсім інша розмова.
Недоліки онлайн-шопінгу
Безумовно, онлайн-щопінг є дуже зручним і вигідним. Але водночас він, як і інші форми купівель, не позбавлений своїх недоліків. Що ж до них можна зарахувати?
- Віртуальність. Покупець інтернет-магазину не може доторкнутися до товару, приміряти його, оцінити реальний зовнішній вигляд. Фотографії продукції можуть відрізнятися від оригіналу навмисно (продавець викладає зображення кращих екземплярів, ніж відправляє покупцеві) або мимоволі (спотворення розміру або кольору). Через це можуть виникнути різні проблеми: від невиправданості очікуваної якості до невідповідності відтінку.
- Очікування. Будь-який товар, замовлений в інтернет-магазині, доведеться почекати. Причому тут є багато чинників, через які час очікування може істотно варіюватися. Термін доставки залежить від відстані пересилання, роботи кур’єрської служби і, звичайно ж, порядності продавця.
- Шахрайство. Власне кажучи, обдурити можуть у будь-якому магазині, без різниці онлайн чи офлайн. Тому завжди слід бути напоготові, щоб не втратити свої гроші і не купити товар поганої якості.
Як бачимо, онлайн-купівлі мають як переваги, так і недоліками. Водночас очевидно, що достоїнств більше, і вони вагомішим, тому не варто відмовляти собі у задоволенні здійснити шопінг у просторах інтернету. Просто слід бути уважним, обачним і вирішувати зважено. Тоді придбання будуть лише вдалими.