06/01/2020

Крос-селінг офлайн і онлайн

повернутися до списку статей →

Як збільшити продажі? Це питання хвилює кожного продавця, в якій би галузі він не працював. На цей час існує чимало дієвих способів, щоб вирішити його. Одним із таких можна назвати крос-селінг, або перехресні продажі, які з однаковим успіхом зарекомендували себе і в онлайн, і в офлайн-торгівлі. Що ж це таке, і як за його допомогою збільшити прибуток?

Що таке крос-селінг?

Крос-селінг – це реалізація додаткової продукції разом з основним товаром. Наприклад, покупцеві, який вже визначився з покупкою смартфона, можна запропонувати чохол, гарнітуру, карту пам’яті. У такий спосіб можна не лише збільшити середній чек і загальний прибуток компанії, а й налагодити подальший контакт з клієнтом для просування продукції. Правильно і вчасно обіграну ситуацію не сприймають як нав’язування товарів, її розуміють як турботу і бажання допомогти. Саме тому більшість покупців лояльно ставляться до таких пропозицій.

Що таке крос-селінг?

Особливості перехресних продажів офлайн

Очевидно, що головним героєм крос-селінгу в офлайн середовищі постає продавець, який має вміло запропонувати супутній товар, але водночас не відштовхнути покупця. Що ж для цього можна зробити?

  • Порекомендувати товар, який поліпшить або спростить експлуатаційні характеристики придбання (наприклад, одноразові фільтри для кавоварки).
  • Наочно продемонструвати переваги використання супутнього товару в тандемі з основним (як добре буде виглядати ремінець з брюками).
  • Запропонувати знижку на комплект товарів. Покупці не захочуть упустити такий шанс, особливо, якщо річ вартісна.
  • Триматися невимушено і доброзичливо. Завдання продавця – не лише збільшити продажі, а й допомогти клієнту зробити вдале придбання. Тому супутній товар – це не просто приємна дрібниця, а черговий спосіб вирішити проблему покупця і задовольнити його потреби.
  • Не пропонувати продукцію, яка наразі нецікава клієнту. Це, найімовірніше, буде сприйнято вороже.
  • Не зосереджувати увагу лише на одному додатковому варіанті. Варто продемонструвати покупцеві дві-три пропозиції, щоб він міг обрати оптимальну для себе.

Як упровадити крос-селінг в інтернет-торгівлю?

Крос-продажі можуть бути ефективними не лише в офлайн-торгівлі, а й у просторах інтернету. Головне правильно втілити їх у життя. Для цього слід:

  • Розподілити товари. Продукцію варто умовно розділити на основну та додаткову. Водночас як супутні товари не слід пропонувати неліквід і занадто дорогі вироби. Небажано і щоб варіантів було багато.
  • Розмістити блок додаткової продукції. Це мають бути індивідуальні пропозиції для кожного основного товару, які не відволікають від нього уваги, але вондочас помітні для користувачів. Важливо, щоб вони виглядали презентабельно і обов’язково були в наявності.
  • Нагадати про пропозицію. Важливо зробити це ненав’язливо, коли основний вибір уже зроблено. Ідеальне місце – кошик.

Як упровадити крос-селінг в інтернет-торгівлю?

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!