02/01/2020

Конкурентоздатність товару та його специфіка

повернутися до списку статей →

Що таке конкурентоздатність товару? Як її можна визначити? Чи існують ефективні способи для її збільшення? Відповіді на ці питання слід знати кожному, хто здійснює торговельну діяльність. Це стане важливим аспектом для планування і ведення успішного бізнесу. Особливо з огляду на той факт, що на сьогодні конкуренція на ринку просто величезна, а покупці стають усе більш вимогливими.

Що таке конкурентоздатність товару?

Конкурентоздатність товару – це його можливість змагатися з аналогічними показниками продукції за певними критеріями. Інакше кажучи, можна сказати, що це характеристики, які дозволяють одержати перевагу над іншими товарами даного виду в очах покупців.

Що таке конкурентоздатність товару?

Конкурентоздатність продукції можна умовно розподілити на три основні типи. Вона буває:

  • Ціновою. Це різниця ідентичних товарів за вартістю. У них може бути різний виробник, але інші характеристики практично збігаються.
  • Неціновою. Схожа продукція конкурує за якістю, дизайном та іншим робочим параметрам.
  • Технічною. Основна перевага товару орієнтована на його модернізацію.

Як визначити конкурентоздатність товару?

Конкурентоздатність належить до тих показників, які просто необхідно визначати. Адже вона вказує на затребуваність товару і дозволяє спрогнозувати успішність його реалізації, а також виявити можливі проблеми і вчасно усунути їх. Які ж аспекти дозволять максимально повно і всебічно виявити конкурентоздатність продукції?

  • Аналіз ринку. Зокрема, необхідно звернути увагу на його головні особливості, наприклад, місце розташування, кількість учасників, масштабність.
  • Вивчення конкурентів. Слід досконально розглянути всі аспекти, які пов’язані з їхньою діяльністю. Це особливості продукції, торгові марки, упаковка, методи реалізації і маркетингові заходи.
  • Дослідження потреб клієнтів. Тут слід врахувати вподобання потенційних покупців, можливі мотиви для здійснення придбання, а також скарги, пов’язані зі вказаним типом товару.
  • Визначення критеріїв оцінки продукції. Необхідно чітко сформулювати характеристики для здійснення аналізу, вони можуть бути як технічними, так і функціональними, і естетичними (наприклад, дизайн).

Основним показником конкурентоздатності товару можна вважати рівень задоволення потреб клієнтів. Для того щоб здійснити максимально достовірний аналіз, необхідно подивитися на товар з погляду покупців.

Як визначити конкурентоздатність товару?

Як підвищити конкурентоздатність товару?

Підвищувати конкурентоздатність товару можна і потрібно, особливо, якщо йдеться про новий продукт. У цьому може допомогти оригінальне рішення. Просто слід підкреслити вигідну відмінність товару від пропозицій конкурентів, наприклад, унікальний дизайн, особливі характеристики. Головне, щоб це відповідало дійсності. Як варіант, можна запропонувати покупцям незвичайний спосіб використання продукції.

Якщо товар не має унікальних властивостей, можливо, його варто модернізувати. Водночас обов’язково варто врахувати потреби покупців і простежити їхню динаміку. Також конкурентоздатність продукції можна підвищити за рахунок поліпшення якості обслуговування і просування бренду.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!