13/04/2020

Клієнтоорієнтованість у продажах

повернутися до списку статей →

Здавалося б, навіщо компанії, яка має великий асортимент якісних товарів за привабливими цінами клієнтоорієнтованість? Навіщо витрачати кошти, час і зусилля для її впровадження? Думати так – велика помилка, яка рано чи пізно заведе у глухий кут. Орієнтація на клієнта має бути одним із головних напрямків для розвитку бізнесу, оскільки сучасний рівень конкуренції не дозволяє розслаблятися. Як же встановити і тримати орієнтир на покупця?

Що таке клієнтоорієнтованість?

Клієнтоорієнтованість – це орієнтація на клієнта. Якщо говорити детальніше, то так можна назвати всі заходи і засоби компанії, які спрямовані на те, щоб виявити бажання і потреби покупців та задовольнити їх за допомогою своєї продукції або послуг.

Коли компанія стає клієнтоорієнтованою, вона може розраховувати на постійний розвиток і перспективу, а також на розширення бази постійних покупців.

Що таке клієнтоорієнтованість?

Основні показники клієнтоорієнтованості

Існують певні аспекти, за якими можна визначити клієнтоорієнтованість компанії і її рівень. Це:

  • Тривала співпраця. В арсеналі підприємства є постійні покупці, і їхня кількість збільшується.
  • Персональні пропозиції. Компанія пропонує привілеї та заохочення для постійних клієнтів.
  • Якісне обслуговування. Продавці роблять усе для того, щоб покупці залишалися задоволеними придбанням і поверталися знову.
  • Рекомендації. Споживачі, задоволені покупками і сервісом, рекомендують компанію своїм знайомим.
  • Зворотній зв’язок. Клієнти мають достатньо зручних способів, щоб звернутися у фірму, і завжди швидко отримують відповіді на свої запитання, а також варіанти вирішення своїх проблем.
  • Уважність. Компанія прислухається до своїх покупців, звертає увагу на їхні прохання і побажання та залежно від цього змінює або коригує стратегію.
  • Аналіз. Регулярно відбувається ретельний збір і обробка інформації про переваги споживачів. Вона обов’язково враховується у подальшій діяльності.

Як поліпшити клієнтоорієнтованість компанії?

Для того щоб поліпшити клієнтоорієнтованість компанії необхідно обов’язково звернути увагу на описані раніше аспекти, а крім цього:

  • Мотивувати співробітників. Якщо персонал компанії зацікавлений у її розвитку, то він буде робити все можливе для цього. Уже з виразу обличчя продавця і його мовлення можна відразу ж побачити його налаштованість стосовно клієнта.
  • «Утримувати» клієнтів. Слід робити все для того, щоб вони знову і знову поверталися (застосовувати відповідні техніки).
  • Підвищувати якість обслуговування. Варто прагнути завжди бути на крок попереду тенденцій у продажах і не просто задовольняти потреби покупців, а й передбачати їх.
  • Переймати досвід. Нікому не завадить дізнатися, як клієнтоорієнтованість організована у конкурентів. Для цього достатньо всього лише прийти до них як покупець. У такий спосіб легко можна оцінити рівень обслуговування, запозичити сильні сторони і звернути увагу на помилки, щоб не допускати їх у своїй роботі з клієнтами.

Як поліпшити клієнтоорієнтованість компанії?

Грамотно організована клієнтоорієнтованість компанії дозволяє збільшити продажі, підвищити лояльність покупців, обійти конкурентів і, звичайно ж, підняти рівень прибутку. Безумовно, це того варте.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!