Хочеш побудувати свій бізнес на продажах з нуля, але не вистачає необхідних знань? Ми знаємо, як втілити в життя ідеї, щоб досягти успіху, і з задоволенням поділимося з тобою. Головне, не відступай від своєї мети і скористайся унікальною інформацією, яка допоможе тобі опинитися на висоті і подолати будь-які труднощі на шляху до тріумфу. Якщо ти напевно для себе вирішив, що будеш займатися продажами і збираєшся розпочати свою справу, то перше, з чим тобі доведеться зіткнутися, це вибір категорії товару. На перший погляд, це може здатися досить легким завданням, але все далеко не так просто … На що ж необхідно звернути особливу увагу, щоб вибрати товари для продажу?
Індивідуальний підхід
Спочатку подумай, що буде цікавим саме для тебе. Це може бути пов’язано з твоїм хобі, захопленням, досвідом. Набагато легше працювати з товаром, в якому ти розбираєшся. Тільки тоді ти будеш відчувати себе, як «риба у воді», і зможеш належним чином не тільки проконтролювати процес реалізації, а й будеш розуміти, як представити свою пропозицію в найбільш вигідному світлі. Наприклад, ти активно займаєшся спортом і вмієш відрізнити орбітрек від велотренажера. У такому разі цілком можливо зупинити свій вибір на спортивних товарах. Це не обов’язково повинен бути великогабаритний інвентар. Спочатку можна спробувати продавати спортивні аксесуари.
Не менш важливим аспектом стане і гендерна приналежність. Безумовно, існують категорії товарів унісекс, тобто однаково цікавих для обох статей. При цьому не менше варіантів, які більшою мірою ближчі тільки одному з них. Наприклад, чоловікам простіше займатися реалізацією виробів, які стосуються технічної або автомобільної тематики, а дівчатам – косметикою, прикрасами, дитячими товарами.
Клієнтура
Безумовно тобі відомо, що будь-яка продукція розрахована на певний контингент. Тут враховується все: від гендерної приналежності і вікової категорії клієнтів до їхньої платоспроможності та індивідуальних переваг. Ти повинен чітко уявляти образ свого покупця, тільки тоді ти зможеш розпізнавати його потреби, передбачати бажання і розраховувати на його прихильність. Словом, ти будеш знати, як і чим його зацікавити. Власне кажучи, найпростіше працювати з аудиторією із середнім достатком. Для новачків це найстабільніша ніша з великою перспективністю.
Зверни увагу і на місце розташування торгової точки. Наскільки воно буде привабливим і доступним для потенційних клієнтів? Наприклад, канцелярію можна успішно продавати біля навчального закладу, тоді як магазин з ексклюзивним одягом навряд чи матиме великий попит у разі його розміщення в підвальному приміщенні гуртожитку в спальному районі.
Маркетингова політика
Який основний рушійний стимул торгівлі? Безумовно, це дохід. Для збільшення прибутку слід дуже ретельно і виважено продумати маркетингову політику майбутнього проекту. У чому ж полягає її суть? Спочатку слід бути обізнаним в деяких економічних термінах і чітко розуміти, як це працює на практиці. Зокрема, прибутковість продажів безпосередньо залежить від маржинальності та оборотності товару. Причому ці два поняття завжди слід розглядати комплексно. Простіше кажучи, успіх справи залежить від реального прибутку за кожну одиницю товару (маржі) і швидкості продажу певного запасу продукції (оборотності).
Ти повинен чітко уявляти, за який період часу повернуться вкладені гроші, і як швидко можна розраховувати на реальний дохід, з огляду на інші витрати, такі як: оренда приміщення, транспортування, зарплатня співробітникам тощо. Словом, можна заробити мільйон, продавши за рік десять кілець з діамантами, і з таким же успіхом можна продати сто тисяч одиниць більш бюджетних ювелірних виробів. Приголомшливий успіх бізнесу – це вже продаж ста тисяч кілець з діамантами, тобто, коли попит на ексклюзивний товар прирівнюється до попиту на продукцію масового споживання.
Це далеко не всі аспекти, які необхідно врахувати при виборі товару для продажу. Але це той основоположний мінімум, який дозволить тобі визначити відповідний напрямок. Далі варто детальніше ознайомитися з нюансами реалізації продукції, оскільки вони теж можуть істотно вплинути на вибір категорії товару для продажу.