09/08/2018

Як утримати клієнта?

повернутися до списку статей →

На цей час нерідко можна спостерігати, коли кількість комерційних пропозицій значно перевищує рівень попиту. У такому разі відбувається боротьба практично за кожного клієнта, адже всі вони на вагу золота. Водночас існують маленькі хитрощі, які допомагають утримати покупців, перетворити їх на постійних і з їхньою допомогою привабити нових. Тож як утримати клієнта? Перед тобою найдієвіші прийоми.

Як утримати покупців

Висококласний сервіс

Чи є у тебе бажання повернутися туди, де тобі нагрубіянили, обдурили, не приділили належної уваги? Звичайно ж, ні. Так і у будь-якого іншого клієнта. Найпоширенішою причиною втрати покупця є поганий сервіс. Компанія повинна докласти всіх зусиль на забезпечення високого рівня обслуговування кожного клієнта без винятку. Це стосується не лише технічних моментів, але і, головним чином, емоційного зв’язку. Спілкування з покупцем має бути максимально ввічливим, приємним, відкритим і корисним. Важливо, щоб клієнт отримав кваліфіковану відповідь на кожне питання.

Пам’ятай, покупець, у якого залишилися хороші враження від придбання, не тільки повернеться, а й порадить твої послуги іншим. А рекомендації знайомих ефективніші від будь-якої реклами.

Заохочувальні програми

Будь-якому покупцеві приємно усвідомлювати, що користуватися послугами компанії або купувати у неї вигідно. «Мені треба піти саме до магазину «Х», адже від нього у мене є накопичувальна картка, я отримаю знижку… мені нарахують бонуси…» – так часто думає клієнт і регулярно повертається до торгової точки, яка грамотно вибудувала програму лояльності.

Знижки

Усім і завжди хочеться купити що-небудь якнайдешевше, гріє сама думка про економію, нехай навіть на тій продукції, в якій абсолютно немає ніякої необхідності. Тут також важливо грамотно продумувати стратегію. Найкраще надавати знижки за виконання певних умов, наприклад, при покупці товарів на суму від тисячі гривень.

Знижки

Комунікація

Постійно підтримуй зв’язок зі своїми клієнтами через соціальні мережі, блог, розсилки. Необхідно знаходити час швидко і ввічливо відповідати на будь-які питання і коментарі. Заохочуй клієнтів залишати свої відгуки про продукцію або послуги. Таким чином можна не тільки приваблювати і утримувати покупців, а й контролювати роботу компанії, вчасно виявляти та усувати недоліки.

Чудовий спосіб утримувати клієнтів – створювати групи у соціальних мережах. Водночас це допомагає і привабити нових покупців. Просто слід регулярно оновлювати інформацію, яка зі свого боку має бути цікавою і актуальною. Хороший ефект справляє і проведення захоплюючих конкурсів, розіграшів… Умовою участі може стати репост або відгук про товар, тоді як нагородою – подарунковий сертифікат на покупку або сама продукція твоєї компанії.

Приємні дрібниці

Давай покупцеві більше ніж він очікує, і йому захочеться повернутися. Це може бути дрібничка, але клієнту буде приємно, що про нього подбали. Наприклад, коли в дитячі товари кладуть наклейки з логотипом бренду – це приносить задоволення дітям, а відповідно і їхнім батькам, і, звичайно ж, компанії. Її ім’я на слуху, на видноті, а продукції забезпечена затребуваність.

Як утримати клієнта
Хочеш, щоб кількість постійних клієнтів постійно зростала? Використовуй усі доступні методи, цінуй кожного покупця і грамотно продумай стратегію розвитку компанії. Не забувай, що набагато легше, дешевше, а значить, і вигідніше утримати клієнта, ніж привабити нового.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!