19/03/2020

«Гарячий» покупець – мрія будь-якого продавця

повернутися до списку статей →

«Гарячий» покупець – мрія будь-якого продавця. Чому? На це та багато інших запитань ти зможеш знайти відповіді в цій статті. Зокрема, ти дізнаєшся, хто такий «гарячий» покупець, які особливості його поведінки, що зробити для того щоб укласти з ним вигідну угоду тощо.

Хто такий «гарячий» покупець?

«Гарячий» покупець – це той, який точно знає, що йому потрібно, і готовий це купити невідкладно. Тобто цей клієнт цілком визначився з типом товару, термінами придбання і місцем, де воно відбудеться. Він абсолютно готовий до підписання угоди просто тут і просто зараз. Тому гріх цим не скористатися.

Як поводиться «гарячий» покупець?

Як же зрозуміти, що перед тобою саме «гарячий» клієнт? Для цього слід звернути увагу на особливості поведінки покупця. Про те, що він саме «гарячий», свідчать:

  • Точні питання. Він запитує конкретно і по суті, про те, що його хвилює. Або просить показати, принести, розповісти про певну продукцію.
  • Зацікавленість. Такий клієнт виявляє інтерес до конкретного товару або лінійки і прагне дізнатися про нього якомога більше у продавця.
  • Торг. Якщо покупець намагається зменшити вартість товару, значить, він збирається його купити, але не факт, що саме в тебе. Тому у цьому разі варто зробити все, щоб утримати клієнта, але водночас не собі на збиток.
  • «Стрільба» очима. «Готовий» клієнт шукає очима по всіх полицях те, що йому потрібно.

Як поводиться «гарячий» покупець?

  • Сімейний вихід. Часто, усвідомлені покупки, особливо дорогих товарів, здійснюють у компанії близьких людей. Головне виявити особу, яка приймає рішення.
  • Обговорення. Пара або кілька осіб активно говорять про конкретний товар, можливо, навіть сперечаються або перешіптуються.
  • Зовнішні дані. «Гарячий» клієнт нерідко надмірно схвильований, що видає вираз його обличчя, жести, почервоніння обличчя, потовиділення. Деякі покупці навпаки намагаються виглядати демонстративно строго і серйозно.

Як працювати з «гарячим» покупцем?

Якщо ти точно визначив, що перед тобою «гарячий» покупець, не впусти його. Тут найважливіше якісно і швидко обслужити клієнта. Уважно вислухай його і при необхідності постав уточнюючі питання стосовно конкретної моделі, кольору, розміру. В принципі, немає нічого складного в тому, щоб укласти угоду з покупцем, який сам прийшов до тебе за цим. Але ти можеш отримати максимальну користь з цієї ситуації, наприклад, вдавшись до техніки крос-селлинг. Запропонуй клієнту додаткові товари або послуги, супутні основному придбання. Він визначився з відповідною моделлю ноутбука? Відмінно! Саме час порадити гарнітуру, чохол, мишку і килимок до неї.

Як «зловити» «гарячого» покупця в інтернеті?

Хочеш, щоб «гарячі» клієнти заходили саме в твій інтернет-магазин і купували? Використовуй перевірені способи, такі як:

  • Контекстна реклама. Грамотна настройка допоможе покупцям знаходити саме твій сайт.
  • Пошукова оптимізація. Чи зможе підняти твій інтернет-ресурс на верхні рядки в пошукових системах, що підвищить шанси на його затребуваність.
  • Сайт. Він повинен бути максимально зручним і простим для використання.
  • Ажіотаж. Для «гарячих» клієнтів – «гарячі» пропозиції! Обмежуй терміни знижок і розпродажів, а також кількість товару. Грей інтерес покупців.
  • Обслуговування. Бачиш, що клієнт готовий до покупки? Не відкладай у довгий ящик, оформлюй угоду без зайвих питань. А ось про техніку крос-селлинг забувати не варто. Тут вона також буде доречною.

Як «зловити» «гарячого» покупця в інтернеті?

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!