30/12/2019

E-Commerce, або Електронна комерція

повернутися до списку статей →

Постійне збільшення кількості користувачів всесвітньою мережею призводить до стрімкого розвитку бізнесу в цьому ж середовищі. Внаслідок цього сформувалося поняття «E-Commerce (електронна комерція)», яке стало ключовим для всіх учасників онлайн-торгівлі. Що ж вона має на увазі? Які переваги та недоліки можуть виникнути під час цієї діяльності?

Що таке електронна комерція?

E-Commerce – це реалізація товарів і послуг в інтернет-просторі. Водночас сюди можна зарахувати не лише онлайн-торгівлю, а й інтернет-маркетинг, обмін інформацією, банківські та страхові послуги. Простіше кажучи, це будь-які комерційні відносини, які підтримують за допомогою глобальної мережі.

Електронна комерція заснована відносно недавно, але стрімкий технологічний прогрес не дозволяє їй стояти на місці. Регулярно з’являються нові інструменти та методи, які дозволяють спростити і водночас поліпшити E-Commerce, що дуже важливо для всіх його учасників. Уже зараз можна назвати цілу низку переваг, завдяки яким її популярність зростає і, найімовірніше, буде лише збільшувати свої масштаби у майбутньому.

Що таке електронна комерція?

Основні переваги E-Commerce

Електронна комерція – це галузь, у якій задіяні дві сторони: підприємці (продавці) і клієнти (покупці). Водночас усі вони можуть скористатися перевагами E-Commerce. Для підприємців це:

  • Широке охоплення аудиторії. Кількість інтернет-користувачів зростає з кожним днем. Серед них люди різного віку, професій, освіти, захоплень, соціального статусу. Усі вони можуть стати потенційними клієнтами.
  • Великі перспективи. Глобальна мережа відкриває безліч можливостей перед власниками бізнесу, зокрема і вихід на міжнародний ринок.
  • Знижені витрати. На відміну від оффлайн-торгівлі, організація онлайн-продажів коштує набагато дешевше. Тут можна працювати без купленого або орендованого приміщення зі зручним для покупців місцем розташування, торгового обладнання, великого штату персоналу та іншого, що вимагає чималих фінансових вкладень.
  • Інформація про клієнтів. E-Commerce надає підприємцям унікальну можливість збирати й аналізувати дані про покупців, зокрема і про потенційних. Для цього існує безліч дієвих інструментів. На основі цієї інформації завжди можна скорегувати свою роботу, щоб підвищити її результативність.
  • Мінімізація ризиків. Електронна торгівля може знизити ризики, які неодмінно присутні у продажах оффлайн, наприклад, залежування товару. Крім того, розвиток сучасних технологій дозволяє убезпечити процеси оплати, доставки та зберігання продукції.

Зі свого боку перед покупцями відкриваються такі переваги E-Commerce, як-от:

  • Доступність. Клієнт може здійснювати купівлі в будь-який зручний час, в будь-який день тижня і в будь-якому місці, де є доступ до інтернету. Для цього не доведеться нікуди ходити.
  • Великий вибір. Електронна комерція передбачає величезний асортимент товару і можливість підібрати найвигіднішу пропозицію.
  • Відгуки. Клієнти можуть читати відгуки інших покупців про товари і послуги, а також залишати свої коментарі.
  • Інформаційний супровід. Зазвичай перед користувачем відразу з’являється вся доступна інформація про продукцію. За необхідності можна отримати онлайн-консультацію.
  • Економія фінансів. В інтернеті можна знайти товари за дуже вигідними цінами, які часто нижчі, ніж в оффлайн-точках продажу. Крім того, високий рівень конкуренції схиляє продавців до проведення всіляких акцій, розпродажів, надання знижок.

Основні переваги E-Commerce

Недоліки електронної комерції

Електронна комерція має свої недоліки, які необхідно враховувати всім її учасникам. Так підприємці мають пам’ятати про проблеми, які можуть виникнути з інтернет-ресурсами. Відсутність доступу до сайту – це втрата клієнтів і доходу. Крім того, не слід забувати про величезний рівень конкуренції. Для того щоб випередити своїх суперників, доведеться докласти чимало зусиль.

Зі свого боку для покупців недоліком може стати очікування доставки товару, зокрема і високі ризики затримок. Певні проблеми можуть виникнути і під час вибору відповідної продукції, особливо, якщо це стосується одягу, взуття, косметики, парфумерії. Тут неможна приміряти сукню, як у звичайному магазині, або понюхати парфуми. Доведеться орієнтуватися на характеристики, зазначені виробником або продавцем, і читати відгуки.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!