02/12/2019

Цікаві та корисні факти поведінки онлайн-покупців

повернутися до списку статей →

Онлайн-покупці – це всі, хто купує товари через всесвітню мережу: в інтернет-магазинах, на дошках оголошень та на інших торгових ресурсах. Їхня поведінка суттєво відрізняється від звичок офлайн-покупців. Тому кожному, хто планує розвивати свій бізнес в інтернеті, необхідно знати про всі нюанси і враховувати їх у своїй діяльності.

Онлайн-покупці

Онлайн-покупцям подобається дивитися

Інтернет-простір дещо обмежений із погляду підбору товарів за тактильними відчуттями. Вироби неможна помацати, приміряти, понюхати, спробувати. Онлайн-покупці можуть тільки побачити пропозицію. Наявність якісних зображень товару з різних ракурсів суттєво підвищує шанси на його придбання. Це один із головних мотивів, яким керуватиметься споживач. Проте, неможна забувати про те, що всі фотографії мають бути достовірними, інакше це може послугувати причиною повернення продукції, негативних відгуків клієнтів та втрати репутації.

Інтернет-користувачі хочуть отримати повну інформацію про товар

Кожен, у кого є власний інтернет-магазин, має пам’ятати, що добре продається той товар, який має максимально повний і якісний опис. Відсутність доступної та всебічної інформації про продукцію є однією із найпопулярніших причин відмови від придбання. Більшість не буде задавати уточнюючих питань, вони просто підуть туди, де все зрозуміло.

Онлайн-покупці віддають перевагу мобільним пристроям

Останнім часом онлайн-шопінг усе більше відбувається через смартфони. І це не дивно, оскільки цей ґаджет на сьогодні став звичним і є майже у кожного. До того ж він завжди під рукою, тому практично завжди і всюди можна вибрати і купити те, що потрібно. З огляду на цей факт, кожен власник торгового ресурсу має подбати про те, щоб його портал мав гідну мобільну версію, максимально зручну для користувачів.

Онлайн-покупці віддають перевагу мобільним пристроям

Ніхто не хоче платити за «кота в мішку»

Онлайн-купівлі припускають різні способи оплати, водночас покупці часто віддають перевагу найбезпечнішому. Наразі першість належить післяплаті. Такий спосіб дозволяє віддавати гроші за те, що вже отримав (побачив наживо, потримав у руках, перевірив). Тоді як передоплата часто насторожує онлайн-покупців, тому мало хто готовий ризикнути.

Онлайн-покупці читають відгуки

Відгуки про товар суттєво впливають на рішення про придбання онлайн-покупців. Багато хто, перш ніж визначитися остаточно, хочуть дізнатися думку «бувалих» споживачів. Власники інтернет-порталів мають враховувати цей факт і давати можливість своїм користувачам залишати відгуки про досвід онлайн-шопінгу, щоб інші могли їх прочитати. Водночас важливо робити все можливе для того, щоб вони були позитивними.

Шопінг онлайн у робочий час

Як не дивно, але онлайн-покупці найчастіше купують у мережі в будні дні (особливо на початку тижня) з 9-00 до 19-00. Це можна пояснити тим, що саме в цей час з найбільшою ймовірністю можна зв’язатися з продавцем. Що стосується вихідних днів, то тут зазвичай рівень продажів невисокий. Це пов’язано як з попереднім твердженням, так і з тим, що у вихідні споживачі більше налаштовані на відпочинок, прогулянки і навіть якщо і здійснюють купівлі, то швидше офлайн.

Шопінг онлайн у робочий час

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!