19/09/2019

Вірусний маркетинг: зараження рекламою

повернутися до списку статей →

Вірусний маркетинг – це комплекс заходів, спрямованих на створення рекламного продукту, який буде поширюватися серед цільової аудиторії самостійно. Тобто користувачі самі будуть передавати його один одному. Але це можливо тільки в тому разі, якщо інформація зможе зачепити.

Вірусний маркетинг та його головні особливості

Поняття «вірусний маркетинг» з’явилося у 1996 році, і виокремив його Джефрі Рейпорт – професор Гарвардської школи бізнесу. Щоправда, тоді цей термін був розрахований на людей, які легко піддаються впливу, а значить швидко «заражаються» рекламною інформацією і передають її іншим. Однак з тих пір трактування дещо видозмінилися і наразі вірусним маркетингом називають розважальну або корисну інформацію, яку не сприймають як рекламу, тому передають один одному самі.

Вірусний маркетинг та його головні особливості

Грамотно продуманий і впроваджений у життя вірусний маркетинг – чудовий спосіб для просування бренду і підвищення його впізнаваності серед покупців. Крім того, він може допомогти істотно збільшити продажі і дізнатися думку клієнтів щодо продукції компанії. І, звичайно ж, це безкоштовна реклама, тривалість ефекту і ширина охоплення аудиторії якої залежить від таланту автора.

Ідеальне місце, де вірусна реклама може показати себе на повну, це інтернет-простір. Достатньо, щоб її «шлях» розпочався з правильного місця, наприклад, з форуму, соціальних мереж або відеохостингу. Словом, звідти, де її помітять і підхоплять.

Переваги та недоліки вірусного маркетингу

Безумовно, вірусний маркетинг має в своєму арсеналі достатню кількість переваг, через які його застосування затребуване. Але водночас не позбавлений він і певних недоліків.

Якими ж основними перевагами володіє вірусний маркетинг?

  • Невеликі витрати. Реклама в інтернеті зазвичай вимагає чималих фінансових вкладень, чого не можна сказати про вірусний маркетинг, де доведеться платити лише на підготовчому етапі (ідея, зйомки відеоролика).
  • Ненав’язливість. Інтернет-користувач здебільшого може сам вирішити, дивитися ролик чи ні (якщо йдеться про відеосюжет).
  • Підвищений рівень довіри. Вірусна реклама зазвичай переходить по колу людей, які знайомі між собою, тому без проблем обмінюються інформацією.
  • Ефективність. Усі перераховані вище переваги здатні призвести до досягнення відчутних результатів.

Переваги та недоліки вірусного маркетингу

Що стосується недоліків, то можна виокремити наступне:

  • Недостатній контроль. Навіть за великого бажання можна просто взяти і, наприклад, зупинити поширення вірусної реклами.
  • Неможливість прогнозування. Не можна заздалегідь передбачити, скільки всього людей побачать рекламу, і як швидко вона пошириться серед цільової аудиторії.
  • Обмеженість. Якщо вірусний маркетинг спрямований на інтернет-простір, то він може бути недосяжним для людей, які не мають доступу до мережі.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!