Трендові товари: що вигідно продавати в інтернеті та оффлайн
повернутися до списку статей →
Тренди (від англ. trend – тенденція) – це товари, які мають особливий попит у певний період часу. Велике значення у цьому питанні має їхня актуальність. Який товар можна назвати трендовим? Той, що потрібен покупцям тут і зараз. І причин цього буває безліч. Це може бути продукція, яка вирішує певні побутові проблеми або урізноманітнює дозвілля. Сюди також належать новомодні новинки, особливо від іменитих брендів. Цей аспект відіграє вирішальну роль, коли ти обираєш товар для продажу.
Попит породжує пропозицію. Якщо дотримуватися цього правила, можна досягти успіху в торгівлі. Як це працює на практиці?
Як приклад, можна навести будь-яке свято, скажімо, 8 березня. Які товари в тренді напередодні? Квіти, парфуми, прикраси… Водночас необхідно пам’ятати про те, що якщо ти хочеш продати продукцію саме в ці дні, слід ґрунтовно підготуватися заздалегідь:
- знайти надійного постачальника;
- домовитися про постачання товару;
- доставити продукцію в торговельну точку.
До того ж слід дуже чітко усвідомити, що будь-яке зволікання чи недолік може спричинити серйозні фінансові витрати. Причому тобі необхідно врахувати не тільки час доставки, а й термін придатності продукції. Наприклад, парфуми можна замовити і за кілька місяців до 8 березня, що у випадку з квітами – просто нереально.
Як виникає тренд?
Тренди продажів виникають через низку причин. Це:
- Потреба. Ситуації, коли людина шукає вихід для вирішення певної проблеми, пов’язаної, наприклад, зі здоров’ям або роботою.
- Комфорт. У всі часи люди намагаються зробити своє життя більш комфортним і не завантажувати себе буденними справами, які займають багато часу.
- Інновації. Трендами стають і абсолютно нові товари, схожих на які на ринку не було.
- Удосконалення. Багато продукції, особливо з категорії техніка та електроніка, регулярно оновлюється. Виробники додають усе більш просунуті фішки, які роблять використання продукту швидшим, комфортнішим, якіснішим, функціональнішим…
- Бренд. Запорука популярності деяких товарів криється в іменитості бренду, під яким вони будуть випущені, оскільки він сам собою вже є показником якості і стилю.
- Технології. Сучасний технологічний прогрес дозволяє створювати тренди, засновані на новітніх розробках в інженерній галузі.
Якими бувають тренди?
Існує кілька класифікацій трендів, знання яких допоможе тобі правильно вибрати товар для продажу. Зокрема, за терміном дії тренди можна умовно розподілити на:
- Короткострокові – затребувані до 3 місяців.
- Середньострокові – популярні від 3 місяців до 1 року.
- Довгострокові – мають попит більше року.
За територіальною приналежністю на:
- Локальні – поширені на обмеженій території серед певної групи людей, в одному місті, країні (прапорці до Дня Незалежності).
- Глобальні – популярні серед масової кількості споживачів, у багатьох країнах (нова модель айфона).
За функціональністю на:
- Розважальні – для цікавого проведення дозвілля (надувні круги влітку).
- Корисні – для вирішення повсякденних проблем (парасолі восени).
За тематикою:
- Товари – застосовують у побуті (нова модель пилососа).
- Іграшки – використовують для розваг (спінер).
Це далеко неповний перелік можливих класифікацій трендів, але річ не в тім. Головне, чітко розуміти, на що орієнтувати свій вибір і звертати особливу увагу. Якщо вибирати товар для продажу згідно з чинними трендам, то можна не тільки домогтися підвищеного попиту, а й знизити витрати на його просування.
Як знайти трендовий товар?
Отже, перед тобою є мета – знайти реальний тренд для продажів. Які аспекти у цьому разі відіграватимуть вирішальну роль? На що потрібно звернути увагу, щоб визначити тренд?
- Календар подій. Подивися, які свята відзначають на території, в масштабах якої ти збираєшся працювати. Яких товарів потребують споживачі у цей час?
- Соціальні мережі. Поінформованість у тому, що відбувається у популярних соцмережах, завжди вигідна для будь-якого бізнесмена. Тут головне вміти вловити тенденцію і вчасно просунути її. Цьому сприяє відстеження кількості лайків і репостів.
- Мас-медіа. Не забувай регулярно читати новини іменитих зарубіжних видавництв. У них також можна вчасно відшукати майбутній тренд.