05/07/2018

Тексти, які продають: три моделі з прикладами

повернутися до списку статей →

Наразі тексти, які продають, можна писати за різними формулами, кожна з яких тією чи іншою мірою ефективна. Головне, щоб стаття була орієнтована на клієнта, розпізнавала його думки і бажання. Незважаючи на певну шаблонність, завжди цінний унікальний текст з інформативним змістом. Він має не лише закликати до певної дії, а й відображати корисний сенс. Адже його основне завдання – привабити клієнтів і збільшити продажі. Розглянемо детальніше три найпоширеніші моделі текстів, які продають (AIDA, PMHS і ODC), з наочними прикладами.

Моделі текстів, які продають

AIDA

Ця модель передбачає 4 етапи, які мають плавно підвести покупця до купівлі. Це:

  • Attention (увага)
  • Interest (інтерес)
  • Deadline (крайній термін)
  • Action (дія)

Тобто спочатку будь-яким способом необхідно привернути увагу читача (наприклад, заголовком, його незвичайним оформленням). Потім слід пробудити (розпалити) інтерес. Тут доречними стануть усі позитивні аспекти пропонованої продукції, вигоди, які передбачає її використання. Доцільно описати приклади з життя. Далі варто зазначити обмеження у часі (наприклад, пропозиція дійсна лише до кінця місяця). Це не дасть зайвого часу на роздуми і максимально підготує до придбання. І насамкінець слід, так би мовити, довершити свою розповідь закликом до дії (реєструйтеся на нашому сайті; оформляйте замовлення; купуйте просто зараз).

PMHS

Ефективність цієї моделі побудована на відчутті, яке притаманне кожній людині. Це біль, як фізичний, так і моральний. Твоя мета знайти проблему читача і запропонувати її вирішення. Тут теж необхідно провести адресата через 4 етапи:

  • Pain (біль)
  • More Pain (більше болю)
  • Hope (надія)
  • Solution (вирішення)

Статтю розпочинають із того, що хвилює людину, – якоїсь проблеми. Причому зробити це найкраще у питальній формі, щоб читач мовчки погоджувався з тобою і продовжував читати далі (наприклад, твоя стара машина знову зламалася?). Далі слід посилити і збільшити масштаби проблеми, описуючи те, що може статися, якщо її не вирішити вчасно (знову доведеться користуватися громадським транспортом і викласти чималу суму за ремонт). Потім треба дати промінчик надії у вигляді товару, який здатний нівелювати наболілу проблему (новий автомобіль). Можна описати детально, чому краще купити нову машину у тебе, ніж відремонтувати стару тощо. Головне, щоб людина наочно переконалася у перевагах твоєї пропозиції. І насамкінець достатньо просто підштовхнути читача до вирішення (купуй автомобіль у нас просто зараз, і ти отримаєш гарну знижку/безкоштовне обслуговування).

ODC

Модель тексту, який продає, ODC виглядає так:

  • Offer (пропозиція)
  • Deadline (крайній термін)
  • Call to Astion (заклик до дії)

Відразу на початку тексту слід розмістити інформацію про привабливу пропозицію (наприклад, тільки у нас 2 товари за ціною 1). Далі варто обмежити клієнта у часі або кількості, щоб скоротити період роздумів (акція діє до кінця тижня). І насамкінець необхідно викласти заклик до дії (не втрачайте свій шанс; купуйте прямо зараз).

Формули текстів, які продають
Для того щоб твоя робота була плідною, не варто обмежуватися однією моделлю структури тексту, який продає, і писати все по шаблону. Найкраще час від часу застосовувати різні формули або комбінувати елементи найпопулярніших із них. Нерідко достукатися до покупця допомагає різноманітність та свіжі ідеї.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!