21/10/2019

Персоналізований маркетинг, або Чого хочуть клієнти?

повернутися до списку статей →

Із плином часу цінність індивідуального підходу до покупця тільки зростає. Напевно кожному хотілося б, щоб торгові пропозиції максимально відповідали його очікуванням, задовольняли його потреби і враховували його інтереси. На основі цього з’явився цілий напрям під назвою персоналізований маркетинг, який ще відомий як особистий, персоніфікований, індивідуальний, діалоговий і мікромаркетинг. Що ж він має на увазі? І як може допомогти успішній реалізації товарів, формуванню лояльності до бренду і розвитку бізнесу в цілому?

Що таке персоналізований маркетинг

Персоналізований маркетинг – це процес взаємодії продавця і покупця, спрямований на визначення і задоволення потреб клієнта з метою подальшої реалізації товару. Це дуже перспективний спосіб розвитку бізнесу, який за умови відповідного підходу дозволяє обійти своїх конкурентів.

Що таке персоналізований маркетинг

Маркетинг здебільшого заснований на залученні покупців, тоді як окремі види маркетингу діють у вужчому напрямку з використанням своїх специфічних методів. Зокрема, особистий маркетинг має в своєму арсеналі інструменти для збору даних про покупців і налагодження з ними довірливих відносин, які дозволяють вивести на якісно новий рівень лояльність до бренду.

Стратегії персоналізованого маркетингу

Збір даних про споживачів – основний метод персоналізованого маркетингу. Це дозволить пропонувати кожному представнику цільової аудиторії саме те, чого він потребує. Тому головне завдання – вчасно виявити індивідуальні потреби і задовольнити їх.

Виокремлюють кілька основних стратегій персоніфікованого маркетингу. Вони спрямовані на:

  • Підкреслення вигідних відмінностей на тлі конкурентів. Якщо галузь діяльності конкуруючих підприємств однакова, нерідко вони використовують аналогічні методи і інструменти для залучення та утримання клієнтів. Індивідуальний підхід дозволяє зайняти вигіднішу позицію.
  • Налагодження довгострокового спілкування зі споживачами. Важливо завжди залишатися на зв’язку з покупцями. Наприклад, в інтернет-просторі для цього знадобиться спливаюче віконце з чатом. Головне вчасно, точно і коректно відповідати на всі питання та вміло підтримувати бесіду, не забуваючи, що клієнт і його потреби завжди на першому місці.
  • Створення та підтримка ефективного ресурсу в інтернеті. Сайт має демонструвати всі переваги компанії і містити унікальний контент, який стане корисним для кожного користувача. Не слід забувати і про максимально зручну і швидку навігацію. Грамотний і комплексний підхід допоможе сформувати позитивне враження про компанію.

Як зробити персоналізований маркетинг максимально ефективним

Для того щоб персоналізований маркетинг став дійсно ефективним і приносив свої плоди, необхідно постаратися і докласти всіх зусиль у найрізноманітніших напрямках діяльності підприємства. Зокрема, якомога точніше визначити свою цільову аудиторію і всі її особливості. Важливо і постійно підтримувати контакт зі споживачами. Причому йдеться не лише про особисті зустрічі, особливо, якщо це стосується онлайн-торгівлі, а й про використання для комунікації месенджерів, соціальних мереж та інших каналів для зв’язку.

Як зробити персоналізований маркетинг максимально ефективним

Крім того, слід розуміти, що зібрана інформація має постійно працювати, а не стати надбанням статистики. Необхідно навчитися виокремлювати найцінніші для компанії дані і використовувати їх із максимальною користю. Водночас ніколи не варто зупинятися на досягнутому, інакше рано чи пізно можна залишитися позаду своїх конкурентів. Розвивайтеся разом зі своїми покупцями, вчіться визначати їхні потреби і шукайте нові способи для їхнього задоволення.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!