10/10/2019

Нормкор-маркетинг: усе геніальне просто

повернутися до списку статей →

Нормкор-маркетинг – відносно нове віяння у світі реклами, яке стрімко стає популярним за кордоном і має всі шанси стати затребуваним і у нас. Що ж приховує це поняття, і як воно здатне вплинути на побудову і розвиток бізнесу? Для кого така реклама принесе найбільшу користь?

Що таке нормкор-маркетинг

Нормкор (англ. normcore) – це так звана «філософія простоти», спосіб життя, де цінується спокій і тиша. Саме поняття, по суті, складається з двох англійських слів: «нормальний» та «основа» і визначає популярність простих, звичних для всіх речей. Наприклад, стиль нормкор має на увазі моду на «немодний» одяг: щоденний і комфортний. Це свого роду протест проти слідування останнім трендам, відповідності будь-яким соціальним групам і демонстрації власної індивідуальності, а навпаки – підкреслення своєї звичності: «Я такий же, як і всі». Яскравим представником цього стилю можна назвати Стіва Джобса, який протягом багатьох років залишався вірним своєму улюбленому комплекту одягу – джинсам і сірій водолазці.

Стів Джобс

Згодом це віяння органічно влилося у маркетинг і поклало початок ще одній тенденції в рекламі. І, треба справедливо сказати, досить успішно. Це стало несподіванкою для самих споживачів. Наприклад, у рекламі шоколадного батончика KitKat глядачам пропонують зробити паузу і з’їсти його. Тобто у сучасному швидкому темпі життя людям пропонують на деякий час зупинитися, відпочити від надмірної метушні та приділити час собі. І це працює!

Ефективність нормкор-маркетингу

У чому ж криється секрет наростаючої популярності нормкор-маркетингу? Насамперед у його простоті, адже недарма кажуть, що все геніальне просто. Здебільшого люди втомилися від складних технологій, галасливих заходів і гучних закликів. А якщо все це ще й помножити на величезну кількість рекламних пропозицій, які конкурують між собою, то спокійні заспокійливі ролики вигідно виділяються на їхньому фоні. Реклама в стилі нормкор некваплива і легка для сприйняття. Вона дозволяє насолодитися переглядом, не перевантажуючи свідомість хвилюючим видовищем.

Отже, можна виокремити головні особливості нормкор-маркетингу. Це:

  • Простота.
  • Повільність.
  • Спокій.
  • Буденність.
  • Гармонія.

Реклама в стилі нормкор може стати справжньою знахідкою для бізнесу, що спеціалізується на найрізноманітніших сферах життя. Наприклад, вона підійде компаніям, які займаються виробництвом і реалізацією продуктів харчування. Також це відмінний варіант для туристичних агентств, які за її допомогою можуть підкреслити достоїнства тих місць, до яких вони організовують подорож. Що може бути прекрасніше, ніж заспокійливий відпочинок на природі?

Ефективність нормкор-маркетингу
Неможна точно спрогнозувати розвиток маркетингу і його інструментів, але завжди можна спиратися на досвід зарубіжних країн і втілювати в життя найвдаліші експерименти. Є всі шанси того, що нормкор стане ефективним методом для ненав’язливого просування продукції та послуг. Тому не варто упускати можливість стати одним із перших, хто оцінить усі його достоїнства.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!