10/12/2018

Мобільний маркетинг та його особливості

повернутися до списку статей →

Давно минули часи, коли зателефонувати можна було тільки по «домашньому», настала ера мобільних телефонів, а за ними – і смартфонів. Багато хто з нас вже просто не уявляє свого життя без цих ґаджетів, які тепер можуть не тільки дзвонити, а й відкривають перед своїм власником безліч інших можливостей. Наразі активними користувачами мобільних пристроїв стала практично половина населення Землі, а це – понад три з половиною мільярди людей. Погодься, масштаби дійсно вражаючі, тому цей факт змінив багато сфер життя, зокрема, і комерційну діяльність, яка неможлива без наслідування сучасних тенденцій. Так виник мобільний маркетинг – цілий напрям, який вимагає детальнішого розгляду.

Мобільний маркетинг

Мобільний маркетинг та його суть

Мобільний маркетинг – це просування товарів і послуг за допомогою мобільного зв’язку. Простіше кажучи, це реклама, спрямована на активних користувачів смартфонів. До цього часу вказаний напрямок стає все успішнішим, оскільки на цей час близько половини онлайн-купівель здійснюють за допомогою телефону. Тому тим, хто хоче досягти успіху в комерційній діяльності, слід приділити мобільному маркетингу особливої уваги.

Раніше основним інструментом цього виду маркетингу було масове смс розсилання. Її недосконалість і нав’язливість призводили до того, що замість очікуваного ефекту, вона сприймалася як спам. Відтоді багато чого змінилося, і мобільний маркетинг став цілим повноправним напрямком, який покликаний не тільки схилити до покупки, а й поліпшити якість обслуговування, пошуку необхідної інформації про продукцію та знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Переваги та недоліки мобільного маркетингу

Очевидно, що з роками мобільний маркетинг розвивався одночасно з технологіями, що буде відбуватися і в майбутньому. Проте за час існування цього напрямку вже можна виокремити цілком конкретні переваги і недоліки, якими він володіє. Так серед переваг мобільного маркетингу варто зазначити:

  • Доступність. Більшість людей частіше використовують мобільний телефон ніж комп’ютер: перед сном, дорогою до роботи, у кафе… Тобто людина практично весь час на зв’язку, не лише телефонному, а й через інтернет (регулярне відвідування соціальних мереж, месенджерів). Водночас кількість користувачів смартфонами і загальний час використання стабільно зростає.
  • Масовість. Цей аспект випливає з попереднього. Ми вже говорили про величезну кількість шанувальників стільникового зв’язку. Серед них легко можна знайти свою цільову аудиторію.
  • Індивідуальність. Смартфон – це річ особистого використання, яка постійно під рукою. Тому вся комунікація, яка відбувається за допомогою телефону сприймається як близька, що дозволяє налагодити тісний контакт із клієнтом.
  • Швидкість. Мобільний телефон дозволяє максимально швидко обмінюватися інформацією. Водночас можна не підлаштовуватися під конкретний час для розмови, достатньо просто відправити повідомлення (звичайно ж, не в нічний час доби).
  • Зручність. Купівлі за допомогою мобільного телефону стають усе популярнішими, адже не потрібно прив’язуватися ні до місця, ні до часу.

Переваги та недоліки мобільного маркетингу

Водночас недоліком мобільного маркетингу все ще вважають нав’язливість, через яку можна втратити багатьох клієнтів. Крім того, слід враховувати, що багато підприємців беруть на озброєння саме цей напрямок, тому користувачі просто втомлюються від надмірної уваги, тоді як рівень конкуренції невпинно зростає. Досить проблемним може виявитися і питання про отримання контактних даних потенційних покупців.

Вище перераховані недоліки можна легко нівелювати, грамотно продумавши стратегію мобільного маркетингу і втіливши її у життя за допомогою відповідних інструментів.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!