Маркетингові розсилки – це чудовий спосіб збільшення продажів. Водночас його ефективність залежить від багатьох чинників, зокрема і від інструментів. До їхньої низки належать email-розсилка, СМС-розсилка, а також розсилка через месенджери. Зі свого боку кожен із них має свої особливості.
Email-розсилка
Електронна пошта може стати дієвим засобом для продажів. Вона допомагає не лише реалізовувати товари, а й підтримувати відносини з постійними клієнтами, напрацьовувати певний базовий сегмент. Що потрібно для того щоб email-розсилка запрацювала?
- Сервіс для масової розсилки листів. Якщо ти розраховуєш на перспективу і постійне зростання клієнтської бази, то тобі напевно знадобиться сервіс для масової розсилки листів або спеціальна програма, яка впорається з великими обсягами.
- База підписантів. Її можна поповнювати через власний сайт або шляхом платної реклами.
- Розсильний лист. Дуже важливо правильно створити розсильний лист, щоб він зацікавив підписанта і спонукав до певних дій (купівлі, переходу на сайт). Зроби короткий і інформативний заголовок (тему), щоб він умістився у вікні поштової програми, тому що часто листи видаляють, навіть не відкривши.
У email-маркетингу важливо, щоб розсилка не відштовхувала покупців і не була занадто надокучливою. Ось причини, через які потенційні клієнти найчастіше відмовляються від розсилки:
- Не інформативність листів.
- Нав’язливість (листи приходять занадто часто).
- Неактуальність.
- Одноманітність.
Переваги email-розсилки:
- Вартість. Цей спосіб не вимагає великих фінансових витрат.
- Швидкість. Його можна реалізувати досить швидко.
- Зручність. Немає певної залежності від часу. Ти можеш відправити розсилку, коли тобі зручно, а одержувач прочитає її, коли він захоче.
- Велике охоплення аудиторії.
- Ефективність.
СМС-розсилка
Для того щоб СМС-розсилка була плідною, слід розуміти з якою аудиторією ти маєш справу. Найкраще, коли ці люди зацікавлені у твоїй діяльності. Тоді ти можеш використовувати повідомлення як додатковий спосіб інформування (про акції, знижки, новинки). Тут немає спаму, тому можна розраховувати на те, що ти працюєш із потенційними клієнтами. Звичайно ж, мається на увазі, що ти використовуєш власну напрацьовану базу.
СМС-розсилка повинна бути максимально короткою, конкретною і корисною. Її слід продумати до дрібниць. В ідеалі текст має містити не більше 160 символів. Як і у випадку з іншими методами, не варто зловживати увагою клієнтів, тому що це спричинить зворотну реакцію. Вважається, що оптимальна частота розсилки – не частіше ніж одна СМС на два тижні. І пам’ятай, що тут дуже важливо враховувати час відправки, на відміну від інших інструментів, оскільки навряд чи клієнт буде налаштований на покупку, якщо ти розбудиш його своїм СМС уночі або о 5 ранку.
Розсилка через месенджери
Кількість користувачів месенджерами (додатками, які дозволяють миттєво обмінюватися повідомленнями і файлами) невпинно зростає, отже, серед них збільшується і кількість потенційних покупців. Найпопулярнішими наразі є Viber, WhatsApp і Telegram. Це чудові ресурси не лише для здійснення самих продажів, а й для консультацій, оформлення замовлень та інформування клієнтів. Комунікація з ними, загалом, відбувається через публічні чати і групи. Розсилка через месенджери достатньо ефективна, оскільки ці канали мають певні переваги. Це:
- Велика аудиторія.
- Різноманітний контент.
- Незалежність від часу.
- Високий рівень приватності.
- Наявність push-повідомлень.