Маркетинг у соціальних мережах (Facebook, Instagram та багатьох інших) наразі дуже популярний, оскільки може принести хороший прибуток. Водночас необхідно звернути увагу на низку важливих аспектів. Це:
- Цільова аудиторія. Важливо розуміти, хто саме є основними користувачами соціальної мережі, і обирати саме ту, де найбільше потенційних покупців.
- Товар. Тут відіграє роль практично все: його вид, вартість, сезонність. Наприклад, через соціальні мережі легше продавати продукцію середнього цінового сегмента.
- Контент. Для того щоб сторінка була прибутковою, недостатньо просто розрекламувати свій товар. Слід ще наповнити її якісним контентом, який стосуватиметься не лише запропонованої продукції, а й інших актуальних тем. Тут має працювати правило 1/5. Тобто 1 реклама повинна чергуватися із 5 новинами.
- Час. Ти повинен розуміти, що якою б унікальною не була твоя пропозиція і яку б чудову сторінку ти не створив, завжди знадобиться час на розкрутку, пошук і залучення клієнтів.
Як підвищити продажі у соцмережах
Продажі у соцмережах можуть бути дуже ефективними за умови врахування певних чинників. До них належать:
- Вартість товару. Вона має бути конкурентоспроможною, обґрунтованою і, звичайно ж, достовірною. До того ж її краще вказувати відразу.
- Доступність. Пам’ятай, що нікому не подобається ускладнювати собі життя, а особливо покупцям. Тому твоє завдання – зробити процес підбору, замовлення та отримання товару якомога легшим. Тільки у такому разі можна розраховувати на появу постійних клієнтів і залучення нових.
- Асортимент. Намагайся регулярно оновлювати асортимент товару, орієнтуючись на потреби покупців.
- Тренди. Не забувай про товари-тренди і про особливості їхнього збуту. Наприклад, для того щоб продати сезонну продукцію вчасно, слід заздалегідь підготувати контент.
- Контент. Для того щоб твоя сторінка весь час працювала, необхідно постійно «підтримувати» її: регулярно оновлювати інформацію.
- Комунікація. Завжди будь на зв’язку зі своїми клієнтами. Відповідай на повідомлення та коментарі якомога швидше і зрозуміліше, намагайся спілкуватися якомога ввічливіше.
- Акції. Не забувай час від часу надавати цікаві пропозиції: знижки, акції, розіграші.
Популярні соціальні мережі
Facebook може стати чудовим інструментом маркетингу, якщо знати, як правильно його використовувати. Тут є все для того, щоб отримувати хороший прибуток. Проте насамперед варто правильно організувати свою роботу. У цьому разі вирішальну роль відіграють:
- Сторінка. Спочатку слід створити свою бізнес-сторінку.
- Контент. Наповнення сторінки необхідне для популяризації твоїх пропозицій, тому намагайся продумати до дрібниць, яку інформацію і в якому вигляді ти будеш доносити. Важливо зацікавити покупця, уникаючи банальних висловлювань і примітивних ходів. Завжди приваблює щось оригінальне і водночас достатньо інформативне.
- Фотографії. Зроби красиву і промовисту аватарку. Додай унікальні якісні фото до публікацій. Вони мають бути яскравими і емоційно наповненими.
- Реклама. Facebook пропонує послуги реклами будь-яких публікацій із переходом на сторінку, не втрачай цю можливість. Головне, щоб опис був коротким, цікавим і привабливим.
- Комунікація. Завжди залишайся на зв’язку зі своїми клієнтами, стеж за їхніми запитами і побажаннями. Вираховуй, скільки відвідувачів сторінки стало реальними покупцями. Якщо є великий розрив, варто переглянути свою стратегію.
Instagram – теж достатньо ефективний канал продажів, які засновані на візуальному образі. Тут справжнє царство для реалізації презентабельних товарів і послуг, наприклад, косметики, одягу, аксесуарів, їжі, нерухомості, словом, усього, що красиво виглядає на картинці. Якщо твої товари належать до подібного сегменту, спробуй організувати збут за наступними етапами:
- Створення профілю. Обов’язково вкажи усі можливі контактні дані (звісно, робочі).
- Фотографії. Як зазначалося раніше, Instagram орієнтований саме на візуальні враження. Тому фотографій має бути багато, причому якісних, оригінальних і змістовних.
- Відео. Додай інформативне і цікаве відео. Водночас урахуй, що не завжди його дивляться зі звуком.
- Пости. Викладай пости з певною регулярністю, але не перестарайся. Достатньо буде оновлювати інформацію 1-2 рази на день. Знадобиться певний час для визначення періоду найвищої активності підписантів. Коли ти його обчислиш, зможеш викладати пости саме тоді, коли аудиторія буде найширшою.
- Хештеги. Навчися правильно використовувати хештеги. Це допоможе потенційним покупцям знайти тебе у мережі.
- Комунікація. Активно спілкуйся зі своїми підписантами, не залишай поза увагою жоден їхній коментар, лайкай їхні пости. Можна ставити невимушені питання, наприклад, якого кольору помада більше подобається.
- Цікаві пропозиції. Велику увагу на твоєю продукцію звернуть всілякі акції, знижки, захопливі конкурси.
- Партнерство. Ніхто так не розрекламує твою продукцію як відома особистість. Можна спробувати домовитися зі знаменитістю, наприклад, щодо розміщення поста з рекомендаційним змістом.