03/07/2018

Лідогенерація в інтернеті

повернутися до списку статей →

Лідогенерація – це низка заходів або окремі методи, спрямовані на збільшення кількості лідів (людей, які зацікавлені у пропозиції). Тобто це все, що компанія робить для того, щоб просувати свій товар, щоб про нього дізналися оточуючі. Водночас важливо усвідомити, що ліди – це ще не покупці. Вони можуть тільки стати ними, якщо докласти певних зусиль. До того ж цілком очевидно, що кожен клієнт однозначно спочатку був лідом.

Якими бувають ліди

Виокремлюють три основних типи лідів. Це:

  • «Холодні» – особи, дані яких у тебе є, але наразі вони не зацікавлені у твоїй пропозиції або не знають про неї. Ці ліди дуже рідко стають реальними покупцями.
  • «Теплі» – ліди, які цікавляться твоєю продукцією і перебувають на етапі вибору. Якщо докласти чималих зусиль, то цілком ймовірно, що вони стануть реальними клієнтами.
  • «Гарячі» – користувачі, максимально готові до купівлі твого товару прямо у цей момент. Тут головне нічого не зіпсувати і не відштовхнути покупця.

Якими бувають ліди

Основні способи лідогенерації в інтернеті

На цей час існує безліч способів лідогенерації в інтернеті. За наявності певних знань тут дуже легко напрацювати базу потенційних клієнтів. Причому зробити це можна будь-якій комерційній установі або приватній особі. За умови відповідного підходу такі інструменти здатні привабити ліда на сайт або лендінг, які мають бути розроблені так, щоб спонукати відвідувачів до здійснення купівлі. Розглянемо детальніше основні методи лідогенерації в інтернеті.

  • Соціальні мережі. Для того щоб привабити клієнтів, достатньо зареєструватися і створити групи у найпопулярніших соціальних мережах. Тут можна викладати цікаву інформацію про продукцію. Такий спосіб хороший тому, що дозволяє добирати відповідну цільову аудиторію за певними критеріями, такими як вік, стать, місце проживання, професія. Тобто шанси на те, що інформація зацікавить, істотно збільшуються.
  • Розсилка. Цей метод не настільки ефективний як попередній, але теж може стати у пригоді. Його суть полягає у поширенні інформації через електронну пошту. Тут головне правильно скласти лист, щоб він спонукав до задуманих дій.
  • Контекстна реклама. Цей спосіб приваблення лідів особливо цінний тим, що дозволяє бачити рекламу тільки тому, хто так чи інакше зацікавлений у ній. Налаштувати контекстну рекламу можна практично у будь-якій пошуковій системі, наприклад, Google або Яндекс.
  • Блоги, форуми, тематичні сайти. Хорошим місцем для приваблення потенційних клієнтів стане тематичний інтернет-ресурс. Водночас важливо, щоб інформація тут була актуальною і регулярно оновлювалася. Можна створити власний блог або розмістити рекламу на вже популярної сторінці.
  • Дошки оголошень. Це не тільки один із способів продажу, а й доступний метод лідогенерації, оскільки за його допомогою можна приводити потенційних покупців на свій сайт.
  • Біржі лідів – спеціальні ресурси, які купують і продають бази даних лідів. Співпраця з ними передбачає певні ризики, оскільки немає ніякої гарантії, що тобі продадуть достовірну та актуальну інформацію.

Основні способи лідогенерації в інтернеті

Псевдоліди і причини їхньої появи

Псевдоліди – це особи, які так чи інакше беруть участь в лідогенерації, але ніякої цінності для комерційної діяльності не несуть і точно не стануть твоїми клієнтами. Є певні причини їхньої появи. Серед них:

  • Випадковість. Трапляється, що користувач випадково вказав неправдиві контактні дані (помилився на одну цифру телефонного номера або літеру в адресі електронної пошти), отож розсилку може отримати абсолютно незнайома особа, яка жодним чином не зацікавлена у твоїй пропозиції, тоді як справжній лід залишиться без уваги .
  • Навмисність. Це коли лідів набирають через спеціальні комп’ютерні програми і серед них виявляються тільки боти. Сюди ж можна зарахувати контактні дані неіснуючих людей або спеціально найманих працівників. Такі відомості жодним чином не допоможуть розвитку бізнесу.
  • Конкуренція. Свої контактні дані можуть залишати і співробітники конкуруючих компаній. Здебільшого їхня мета – вивідати якомога більше про стратегію і специфіку роботи з клієнтами.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!