Текст, який продає, – це невід’ємна частина комерційної діяльності у просторах інтернету. Добре написана стаття здатна не лише привернути увагу клієнтів, а й істотно збільшити продажі. Вона покликана спонукати покупця до придбання товару, далі ж справа за менеджерами, які мають цим скористатися. Як же написати текст, який продає?
Заголовок тексту, який продає
Правильний заголовок – це один із провідних елементів тексту, який продає, будь-якого обсягу. Це перша фраза, яку побачить читач, і на її підставі вирішить читати далі чи ні. Як написати правильний заголовок статті? Насамперед варто підібрати ключові слова за відповідною тематикою за допомогою спеціальних додатків. Водночас вони мають гармонійно вписуватися у заголовок, щоб це не виглядало «штучно». Що ж до формату, то це може бути питальне речення, наприклад, «Як вибрати якісне взуття?» або вираз у спонукальній формі: «Замовляйте новинки зі знижкою». Можна створити заголовок із переліком аспектів, як-от «3 способи купити дешевше». Ще важливо, щоб він містив «підсилювальне» слово, наприклад, кращий, якісний, швидкий, вигідний, надійний.
Текст, який продає: головні аспекти написання
Під час написання тексту, який продає, необхідно враховувати низку вагомих аспектів. Серед них можна виокремити наступні:
- Цільова аудиторія. Обов’язково слід враховувати для кого пишеться стаття, уявити її середньостатистичного читача (його стать, вік, освіту, соціальний статус). Адже основна мета – достукатися до адресата, а зробити це можна лише знаючи про його інтереси та вподобання.
- Мотивація. Визнач заздалегідь, навіщо людям читати твій текст, яку корисну інформацію вони зможуть для себе отримати. Якщо ти пропонуєш товар, то варто доступно описати, які переваги передбачає його використання. Важливо розказати не те, наскільки хороший продукт ти пропонуєш, а те, як багато він дасть покупцеві.
- Приклади. Ніщо так не викликає довіру, як приклади із життя. Можна розповісти про успішний досвід використання продукції конкретною особою.
- Переваги і недоліки. Обов’язково опиши як позитивні, так і негативні сторони продукції. Якщо ти будеш розповідати тільки про кращі якості, покупець може засумніватися у правдивості викладеного. Інша справа, що про недоліки слід згадувати дуже тонко, мимохідь, акцентуючи увагу на тому, що переваг набагато більше, і вони нівелюють усі недоліки.
- Спонукання до дії. І, звичайно ж, у хорошому тексті, який продає, має бути те, що спонукатиме читача до рішення. Це може бути пропозиція, яка не залишить часу на роздуми, наприклад, обмежена кількість товару чи знижка лише до кінця тижня. Або ж якісь привілеї, які передбачає купівля. Наприклад, подарунок, акція, розіграш. Головне, щоб вони викликали позитивні емоції та інтерес. Якщо клієнт зостанеться задоволеним покупкою, то обов’язково прийде за новою.
- Грамотність. Це зрозуміло само собою не лише у написанні текстів, які продають, а й будь-яких інших. Якщо у статті буде безліч помилок, навряд чи вона створить гарне враження і бажаний ефект.
Як оформити текст, який продає
Для того щоб текст, який продає, був легким для сприйняття, його слід правильно оформити. Використовуй шрифт достатнього розміру, виділяй значущі фрази і слова. Не завадить застосувати марковані списки, таблиці, малюнки – усе, за допомогою чого можна чітко і ясно викласти конкретну інформацію. Доцільно виокремлюй абзаци і розмежовуй статтю на підзаголовки, щоб не було великого нагромадження слів. Суцільного тексту, навіть супер-цікавого, ніхто читати не буде.
Не забувай і про ілюстрації. Вони мають бути оригінальними, якісними і яскравими, щоб привернути увагу читачів. Крім того, необхідно, щоб фотографії відповідали тематиці та доповнювали її.
Насамкінець слід зазначити, що писати якісні тексти, які продають, здатні далеко не всі. Існує навіть окрема професія копірайтер – це фахівець, який відповідає за написання статей. Така діяльність не настільки проста, як здається на перший погляд. У цій справі важливі знання, навички та досвід. Не бійся помилок, не поспішай написати якнайбільше і якнайшвидше. В ідеалі необхідно ретельно продумати майбутню статтю, а після її завершення – перечитати кілька разів у різний час. Намагайся писати просто і зрозуміло, але водночас грамотно і оригінально, тоді твої статті обов’язково знайдуть своїх читачів, а тексти, які продають, – покупців.