Інструменти мобільного маркетингу та їхнє ефективне використання
повернутися до списку статей →Мобільний маркетинг може стати ефективним засобом для досягнення успіху в комерційній діяльності. Але для цього потрібні певні зусилля і значний багаж знань. Зокрема, слід досконало вивчити інструменти мобільного маркетингу, доречність їхнього використання і вибрати найбільш дієві та відповідні для конкретного випадку.
Якими бувають інструменти мобільного маркетингу
У минулі часи чи не єдиним інструментом мобільного маркетингу була смс розсилка. Відтоді вона помітно змінилася, а до неї додалися й інші інструменти. Слід розглянути докладніше найпопулярніші з них на цей час.
- Розсилка смс. Цей спосіб дотепер використовують деякі компанії для просування своєї продукції. Його основне завдання – повідомлення клієнтів про новинки, акції, знижки, розпродажі – про все, що може зацікавити покупця і схилити до подальшої купівлі. У цьому разі головне працювати з власною базою постійних клієнтів. Розсилання повідомлень невідомим людям буде сприйматися як спам і тільки зашкодить бізнесу.
- Месенджери. Сучасна альтернатива смс-повідомленнями. За допомогою таких програм як Viber, Telegram, WhatsApp можна також передавати необхідну інформацію своїм клієнтам. Крім того, є можливість створювати спеціалізовані чати для постійних покупців.
- Мобільна реклама. Йдеться про рекламу, яка спливає у мобільних додатках. Усі вони пропонують таку послугу за певну вартість. Вона залежить від кількості абонентів, які її подивляться. Цей інструмент особливо ефективний, коли цільовою аудиторією стають сучасні молоді люди. Вони є основними користувачами мобільних додатків. Крім того, щоб підвищити його результативність, необхідно правильно підбирати додаток з урахуванням тематики.
- QR-коди. Це порівняно новий інструмент маркетингу. Незважаючи на це, він за умови правильного застосування вже може принести свої плоди. QR-код розміщують на друкованому виробі для подальшого зчитування за допомогою спеціального мобільного додатку. Інформація, яку він містить, повинна бути максимально корисною для покупця. У цьому разі йдеться не про рекламу, а про додаткові бонуси.
- Телефонні дзвінки. Цей інструмент мобільного маркетингу зовсім не означає, що потрібно дзвонити всім підряд і пропонувати свою продукцію або таким чином приваблювати клієнтів. Це скоріше завдання телефонного маркетингу. У мобільному ж маркетингу використовують такі засоби, як короткий номер, на який клієнт може зателефонувати, щоб дізнатися інформацію, яка його цікавить. Також тут доречний автододзвон. Цей той випадок, коли відвідувач сайту залишає свій номер телефону і заявку, а йому передзвонюють, щоб подякувати за увагу і повідомити про подальші дії.
Як підвищити ефективність мобільного маркетингу
Для того щоб інструменти мобільного маркетингу працювали максимально результативно, необхідно задіяти всі сили і забезпечити комплексний підхід. Перше, про що потрібно подбати, – це оптимізація всіх інтернет-ресурсів під мобільні пристрої. Якщо компанія збирається орієнтувати свої пропозиції на власників смартфонів, то без цього ніяк не обійтися. Причинами втрати потенційних покупців може стати повільне завантаження сторінки або відсутність адекватної оптимізації під мобільні ґаджети. Як альтернативний варіант, залучення клієнтів і реалізацію продукції можна здійснювати і за допомогою спеціального мобільного додатку.
Інструменти маркетингу завжди мають бути максимально спрямованими на ціль, і мобільний маркетинг – не виняток. Особливо, коли йдеться про рекламу. Як ми вже говорили, в цьому разі необхідно правильно підібрати додатки. Якщо з якихось причин складно знайти максимально відповідні, можна створити свій. Але крім того, слід продумати і нюанси самої реклами, зокрема тип її розміщення. Це може бути банер, оголошення, відео або статичне зображення.