27/06/2018

Дошка оголошень як доступний метод реалізації товару

повернутися до списку статей →

Дошка оголошень – це один із найпростіших і найефективніших способів реалізації товарів через інтернет, який приваблює як продавців, так і покупців своєю доступністю. Наразі їх представлена достатня кількість, тому важливо знати, як вибрати відповідну дошку оголошень і як правильно розмістити оголошення про продаж.

Дошка оголошень

Як продавати через дошку оголошень

У цьому питанні варто зважати на конкретну ситуацію, а саме на те, який товар і кому ти хочеш продати. Наприклад, для широкої цільової аудиторії і великого запасу продукції краще використовувати великий широковідомий сайт оголошень. Для обмеженої групи товарів можна підібрати тематичну дошку, що теж досить ефективно за умови врахування інших моментів. Якщо твій бізнес орієнтований на регіональні продажі, підбирай місцевий ресурс, аудиторія якого складається з жителів твого міста і округи. Водночас розраховуй на те, що найчастіше це передбачає особисті зустрічі з клієнтами.

Якій би дошці оголошень ти не віддав перевагу, завжди слід знати про те, як максимально підвищити продажі і отримати найбільшу вигоду. Ось головні аспекти, які можуть вплинути на затребуваність твоєї пропозиції:

  • Заголовок оголошення. Він має відповідати пошуковим запитам, тому краще підібрати правильне словосполучення за допомогою Wordstat або Google Adwords. Це істотно збільшить шанси того, що твій товар хоча б знайдуть.
  • Зміст. Дуже важливо вказати в оголошенні максимум корисної для покупця інформації. Це характеристика виробу, способи оплати, доставки тощо. Також слід представити свій товар у привабливій для клієнта формі. Намагайся якнайкраще підкреслити його переваги, вигоду, яку передбачає його використання. І звичайно ж, врахуй, що, якщо ти націлений на перспективу, усе вказане має відповідати дійсності.
  • Фотографії. Не полінуйся зробити якісні та унікальні фотографії свого товару. Це не лише прискорить індексацію твого оголошення, а й збільшить його цінність в очах покупця.

Популярні дошки оголошень

Olx

Olx – для одних це своєрідний бізнес-акаунт, а для інших – місце для всіляких покупок. Тут можна безкоштовно відкрити свій «магазин» або подати оголошення. До того ж слід враховувати, що є певні обмеження, тому, якщо ти хочеш перевищити ліміт, доведеться платити. Як варіант, можна розміщувати оголошення про продаж із різних акаунтів (знадобиться інша адреса електронної пошти і номер телефону).

Крім того, тут є певний перелік платних послуг, оскільки треба враховувати, що оголошення розташовують у списку за датою розміщення, так що твоя пропозиція може дуже швидко опинитися у кінці, і її ніхто не побачить. Тому Olx пропонує підняття твого оголошення. Це означає, що за додаткову плату воно буде автоматично виводитися на верхні позиції. Також можна скористатися послугою ТОП, яка передбачає розміщення оголошення у спеціальному блоці над звичайними пропозиціями протягом проплаченої кількості днів. Крім того, тут можна розмістити VIP-оголошення, воно буде відображене на головній сторінці сайту. А ще є можливість замовити рекламу.

Hotline

Hotline – торговий інтернет-майданчик для власників інтернет-магазинів. За його допомогою покупець може вибрати продавця, знайти товар і порівняти ціни. Зі свого боку постачальник повинен мати свій інтернет-магазин, який він реєструє на сайті. Також треба поповнити свій особистий рахунок мінімум на 540 гривень, оскільки з нього будуть списувати гроші за кожен унікальний клік на товар. По суті, навіть якщо твій інтернет-магазин досить «сирий», то Hotline (як і подібні агрегатори) візьме на себе його розкрутку.

За відповідного підходу сплачені гроші можуть повернутися з суттєвим прибутком. Як? Тут до справи долучається так звана воронка продажів. Під цим поняттям мають на увазі процес здійснення покупки від моменту зацікавленості до безпосередньо придбання. Тобто, по суті, вже від тебе буде залежати скільки осіб із тих, які клацнуть на товар, здійснять купівлю. Власне кажучи, ти можеш спробувати впровадити будь-які маркетингові ходи, які вважатимеш дієвими. Водночас бажано, щоб цим займалися фахівці.

Prom

Prom – це торговий інтернет-портал, який пропонує підприємцям створення власного інтернет-магазину. Умови відрізняються залежно від оплаченого пакету послуг на 1 рік. До його придбання можна протягом 14 днів використовувати всі функціональні можливості майданчика безкоштовно. Крім того, портал пропонує низку додаткових платних послуг, наприклад, пошук інформації та наповнення сайту, перенесення інформації із зазначених джерел, унікальний контент, створення реклами, акцій, їхня реалізація на сайті тощо.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!