11/11/2019

Банерна реклама: яскрава та приваблива

повернутися до списку статей →

Уже давним-давно для просування товарів і послуг використовують банери – великі яскраві плакати, що привертають погляди оточуючих. І треба справедливо зазначити, що це достатньо ефективний маркетинговий хід. Тому немає нічого дивного у тому, що з розвитком технологій він перекочував і у всесвітню мережу. Звичайно ж, адаптуючись до нового середовища. Так ще у 1994 році вперше створили банер для сайту. Він істотно відрізнявся від сучасних аналогів, але став поштовхом для створення цілого напряму під назвою банерна реклама.

Банерна реклама та її основні типи

Банерна реклама – це спосіб просування товарів і послуг шляхом розміщення зображень на інтернет-ресурсах. Кожен банер містить посилання на сайт рекламодавця.

Банерна реклама та її основні типи

Різні критерії та підходи дозволяють виокремити кілька класифікацій банерної реклами. Зокрема, з огляду на формат банера і його зовнішній вигляд розрізняють:

  • Графічні. Це рекламні банери у вигляді звичайних зображень таких форматів: jpg, png, gif і jpeg.
  • Інтерактивні. Складніший технічно спосіб просування, який взаємодіє з користувачем. Це анімації.
  • Текстові. Створюють у форматі для зберігання документів. По суті це звичайні тексти, які зможуть побачити навіть ті, хто відключив показ графіки.

Банерна реклама в інтернеті відрізняється і за призначенням:

  • Інформаційна. Надає користувачам корисну інформацію про продукцію або послуги, щоб зацікавити їх.
  • Брендова. Існує для популяризації бренду та підвищення рівня лояльності клієнтів.
  • Цільова. Використовують для залучення цільової аудиторії на сайт.

Також банерна реклама може бути зовнішньою і внутрішньою. Перший тип дозволяє зацікавленому користувачеві перейти з одного сайту (на якому він побачив оголошення) на інший (який належить рекламодавцю). Зі свого боку внутрішня передбачає переміщення сторінками одного ресурсу.

Банерну рекламу розрізняють і за способом оплати. З урахуванням цього параметра вона може бути статичною – плата стягується за конкретний період оренди місця на сайті, і динамічною – вартість послуги залежить від кількості кліків по банеру.

Переваги та недоліки банерної реклами

Безумовно, популярність банерної реклами обумовлена її перевагами, які значно перевершують недоліки. Її головні переваги це:

  • Широкоформатність. Тут є з чого вибрати і за ціною, і за зовнішнім виглядом, про що красномовно свідчить різноманітність типів банерної реклами.
  • Універсальність. Підходить для просування практично будь-яких товарів і послуг. Крім того, така реклама підходить для різних компаній: маленьких і великих, початківців і відомих.
  • Гнучкість. За необхідності банери завжди можна відредагувати або поміняти на нові.
  • Привабливість. Покупці завжди звертають увагу на таку рекламу.
  • Популяризація бренду. Його впізнаваність можна значно підвищити за рахунок яскравих зображень, які мимоволі залишаються у пам’яті користувачів.
  • Цілеспрямованість. Показ оголошень можна налаштувати під конкретну цільову аудиторію, яка складається з потенційних покупців.
  • Результативність. Правильно організована банерна реклама дуже ефективна і досить швидко дозволяє оцінити результат.

Переваги та недоліки банерної реклами

Серед недоліків цього способу просування товарів і послуг слід зазначити помітне зниження потоку користувачів після припинення рекламної кампанії. Що стосується самого процесу просування, то він вимагає значних фінансових витрат і професійного виконання. У будь-якому разі це точно не ті мінуси, які повинні змусити відмовитися від банерної реклами та її переваг.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!