26/06/2018

Як відправити посилку з товаром?

повернутися до списку статей →

Відправка товару – це важлива частина роботи будь-якого продавця. Адже від цього залежить не лише фінансова стабільність, а і його репутація. Як же відправити посилку покупцеві, щоб він отримав її вчасно цілою та неушкодженою? Як уберегти себе від фінансових ризиків?

Вибір кур’єрської служби

Спочатку необхідно вибрати надійну кур’єрську службу. Наразі їх чимало, але важливо визначити саме ту, послугами якої користуватися найзручніше і найвигідніше. У цьому допоможуть відгуки клієнтів і вивчення інформації на офіційному сайті. Вона дозволить порівняти тарифи і асортимент сервісу. Завжди слід пам’ятати, що пересилає товар, зрештою, третя особа, але відповідальність за його своєчасну доставку та якість вмісту клієнт буде покладати на продавця.

Втім, трапляються випадки, коли покупець сам обирає службу доставки, за своїми суб’єктивними причинами (наприклад, відділення ближче до його помешкання). У такій ситуації необхідно чітко обумовити те, що твоє підприємство знімає з себе будь-яку відповідальність за роботу кур’єрської служби і не може гарантувати швидкість та якість доставки товару.

Але це ще не все. Навіть за співробітництва з, на перший погляд, надійною кур’єрською службою, необхідно враховувати ряд аспектів, які допоможуть відправити товар максимально безпечно.

Упаковка

Під час відправки товару важливо звернути увагу на те, як упакувати посилку. Слід обов’язково дізнатися, чи пропонує кур’єрська служба таку послугу. Це дуже важливо, особливо у тих випадках, коли йдеться про делікатні види продукції: тендітні і ламкі предмети, рідини, фарбники, техніку тощо. Залежно від цього треба підбирати пакувальний матеріал і робити спеціальні позначки.

Упаковка

Оплата

Зазвичай оптимальним варіантом оплати товару і доставки для обох сторін (і продавця, і покупця) є післяплата, за умови, що вони між собою не знайомі. Хоча вона і передбачає найвищу вартість доставки, оскільки послуга містить не лише саме пересилання товару, а й грошовий переказ. Для покупця післяплата – це певною мірою гарантія отримання і візуальна оцінка якості товару. Він може на місці оглянути посилку, а потім вже розрахуватися. Для продавця ж це означає, що його товар не віддадуть, поки клієнт не оплатить вартість товару. Водночас слід урахувати, що у разі відмови від посилки або якщо покупець не прийде за нею, за доставку і повернення доведеться платити відправнику. Тому, коли не йдеться про співпрацю з постійними клієнтами, не завадить домовитися щодо передоплати за вартість доставки, причому в обидві сторони. Це вбереже від фінансових втрат і стане певною гарантією того, що клієнт прийде за товаром.

Однак існує безліч різноманітних схем, які спрямовані на обман продавця. Наприклад, шахраї можуть скористатися тим, що умови післяплати припускають попередній огляд умісту посилки до сплати вартості товару. Звичайно ж, він має відбуватися під контролем працівників кур’єрської служби. Проте, ніщо не заважає шахраям відволікти персонал і непомітно підмінити товар. Наприклад, замість оригінальних кросівок підкласти підробку або робочий смартфон поміняти на зламаний. У цьому разі необхідно дістати записи з камер відеоспостереження служби доставки (їхня наявність у відділеннях – ще один важливий критерій вибору перевізника) і оцінити випадок. Якщо підміна підтвердиться, треба вимагати відшкодування збитків. Якщо ж компанія відмовляється надавати доступ до відео добровільно, можна притягти її до відповідальності: подати позов про пособництво у шахрайстві або відшкодування збитків з вини перевізника.

Важливо також дізнатися, за яких умов кур’єрська служба здійснює повернення товару, скільки днів він зберігається на складі фірми безкоштовно. Інакше доведеться платити ще й за збереження товару.

Оплата

Гарантія збереження

Дуже важливо, щоб служба доставки брала на себе відповідальність за збереження і цілісність багажу під час пересилки, і не лише на словах. У цьому питанні часто вирішальну роль відіграє оціночна вартість товару. Якщо вказати неправдиву інформацію, щоб заощадити на ціні доставки, то у разі втрати або псування посилки, буде відшкодована лише ця сума. Тому вирішувати тільки відправнику: ризикнути і заощадити або заплатити, але застрахуватися. Водночас варто пам’ятати, що згідно із законодавством розгляд скарги клієнта відбувається протягом десяти робочих днів.

Правила безпеки

Зрозуміло, що від усіх непередбачуваних ситуацій, які пов’язані з пересилкою товару, уберегтися неможна. Проте існує низка загальних рекомендацій, які допоможуть продавцеві не потрапити на гачок аферистів.

  • Інформація. «Хто володіє інформацією, той володіє світом» – найпростіше, що можна зробити, перш ніж відправляти товар, це перевірити інформацію про клієнта в інтернеті: ввести у пошуковій системі його дані. Відгуки пишуть не лише про недобросовісних продавців, а й про «удаваних» покупців, тому є всі шанси на те, що таким чином вдасться викрити шахрая.
  • Конфіденційність. Про це говорять завжди і всюди, але у цьому разі не завадить повторити ще раз: ніколи, нікому і ні за яких обставин не розголошуйте реквізитів своєї банківської картки, а також кодів, надісланих через СМС.
  • Контроль. Не можна дозволяти нікому схиляти себе до будь-яких дій, особливо фінансового характеру. Кожному продавцеві слід знати, що якщо для здійснення якихось операцій просять пройти до банкомату, то він має справу з шахраєм.

Міжнародні перевезення

Якщо треба відправити товар в іншу країну, то тут потрібен особливий підхід. Справу слід мати з кур’єрськими службами або логістичними компаніями, які пропонують подібні послуги. Крім того, варто вибрати, яким саме транспортом здійснювати пересилку, особливо, якщо йдеться про великі партії.

Міжнародні перевезення

  • Автотранспорт. Один із найнадійніших і найвигідніших способів пересилання. Можна відправляти різний товар, різних розмірів. До того ж пересилка може здійснюватися «від дверей до дверей», що дуже зручно і для постачальника, і для клієнта.
  • Морські судна. Доставка таким способом найдешевша, але займає досить багато часу.
  • Авіатранспорт. Найшвидший метод для пересилання вантажу, але і найдорожчий.
  • Залізничний транспорт. Достатньо зручний спосіб. На відміну від іншого транспорту, залізничний транспорт найменше схильний до впливу погодних умов.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!