11/02/2019

Як повернути товар постачальнику

повернутися до списку статей →

Повернення товару – справа не особливо приємна, але іноді просто необхідна. Що й казати, коли йдеться про комерційні відносини з постачальником. У цьому разі питання досягає абсолютно інших масштабів, оскільки продукцію зазвичай закуплять великими партіями. Як же правильно здійснити повернення товару постачальнику? На які моменти варто звернути особливу увагу, щоб уникнути непорозумінь? У цьому та багато іншому слід розібратися детальніше.

Повернення товару постачальнику

Повернення товару постачальнику: поширені причини

Повернення товару постачальнику відбувається з найрізноманітніших причин, але серед них можна виокремити найпоширеніші, це:

  • Низька якість. Продукцію повертають, якщо її якість нижча заявленої, а також вона має дефекти або пошкодження.
  • Невідповідність. Повернення товару здійснюють і у тому разі, коли описані раніше характеристики або асортимент (розмір, колір) не відповідають дійсності, або ж в упаковці помилково знаходяться зовсім інші вироби.
  • Погана упаковка. Також причиною повернення товару може стати неякісна упаковка з будь-якими вадами або ж її повна відсутність.
  • Вичерпаний термін придатності. Повертають продукцію постачальнику і, якщо закінчився термін її зберігання.
  • Відсутність документації. Вагомим чинником для повернення товару стає відсутність супровідних документів, наприклад, сертифікату якості, інструкції.
  • Попередня угода. Сторони комерційних відносин можуть обумовлювати суто індивідуальні випадки, в яких можливе повернення товару.

Основні аспекти повернення товару постачальнику

Важливо знати заздалегідь, що необхідно обов’язково складати договір з постачальником, детально прописуючи кожен пункт комерційних відносин. Зокрема, варто детально обговорити і таку процедуру як рекламація. Це допоможе уникнути проблем і непорозумінь у майбутньому, оскільки рекламація – це пред’явлення претензій постачальнику у разі виявлення будь-яких порушень, які пов’язані з купленою продукцією. Так ось, слід попередньо позначити такі нюанси, як критерії визначення якості товару, максимальний термін, протягом якого можна пред’явити претензії постачальнику, а також особливості процедури проведення експертизи, зокрема хто і де її буде проводити, і на чиї плечі ляжуть витрати.

Необхідно пам’ятати і про те, що умови повернення товару зазвичай вимагають незаперечних доказів його причин. Це можуть бути фото і відео, наприклад, виявлених вад продукції або невідповідності продукції всередині упаковки.

Особливу увагу слід приділити і повідомленню постачальника про прохання повернення товару. Якщо воно відбудеться неналежним чином, то у майбутньому буде дуже складно довести свою правоту. Саме тому варто чітко дотримуватися процедури. Найкраще відправити рекомендований лист з описом вкладеного або замовити кур’єрську доставку особисто в руки. Словом, необхідно, щоб на руках було підтвердження про те, що постачальник вчасно отримав твою претензію. Якщо у подальшому ситуація не вирішиться мирним шляхом і доведеться звертатися до суду, то воно буде вагомим аргументом на твою користь.

Основні аспекти повернення товару постачальнику
Для того щоб повернення товару постачальнику було швидше винятком ніж правилом, необхідно максимально ретельно перевіряти продукцію під час отримання і, звичайно ж, обирати надійного постачальника. Водночас ніколи і нікому не слід довіряти на слово, завжди і всі угоди підтверджуйте документально.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!