22/06/2018

Як отримувати посилку з товаром?

повернутися до списку статей →

Звершилось: ти знайшов товар, який давно хотів, хорошої якості і за оптимальною вартістю, замовив його. Тепер залишилося лише отримати посилку через кур’єрську службу. Однак саме тут виникає безліч «АЛЕ», які можуть істотно зіпсувати враження від покупки. Як же отримати свій товар і не бути ошуканим?

Де отримувати посилку?

Залежно від того, яка кур’єрська служба займається пересиланням товару, отримати його можна у найближчому відділенні, вдома або в іншому зручному місці. Ти можеш сам обрати найбільш прийнятний спосіб доставки, якщо він передбачений кур’єрською службою. У будь-якому разі, під час отримання необхідно пред’явити документи, що засвідчують особу. У відділенні зазвичай потрібно ще назвати номер транспортної накладної. Його надсилають у СМС-повідомленні, яке сповіщає про доставку вантажу.

Коли посилку доставляє кур’єр, то попередньо узгоджується зручний час для її отримання. Обов’язково пам’ятай про те, що кур’єр повинен надати тобі всю супровідну документацію про пересилання і отримання товару. Інакше у разі виникнення будь-яких спірних ситуацій у тебе просто не буде доказів, щоб звернутися до суду та інших інстанцій зі скаргами.

Де отримувати посилку

Як перевірити посилку?

Під час отримання посилки важливо дотримуватися ряду рекомендацій, які допоможуть уберегтися від витівок недобросовісних продавців та кур’єрських служб.

  • Зважуємо посилку. Перед тим, як отримувати посилку, необхідно її зважити. Отриманий показник повинен повністю збігатися зі вказаними у накладній. Якщо є будь-які відхилення, то це потрібно письмово зафіксувати. У разі, коли вага посилки набагато менша заявленої (сумніви з приводу наявності вмісту), варто вимагати розкрити її за присутності начальника відділення кур’єрської служби.
  • Дивимося на цілісність упаковки. Якщо під час огляду упаковки виявлені будь-які дефекти (зім’яті кути, пошкоджені шви, зсунутий скотч), ти маєш право оформити претензію до перевізника на спеціальному бланку. Не варто брати до уваги ніякі відмовки співробітників кур’єрської служби. Також важливо пам’ятати, що отримати компенсацію можна тільки за умови відмови від пошкодженого вантажу.
  • Перевіряємо вміст посилки. Навіть якщо вага і упаковка посилки в ідеальному стані, обов’язково перевіряй її вміст за присутності співробітників кур’єрської служби. Цілісність коробки не завжди ознака того, що всередині небитий товар, а тим паче, що він якісний. Річ у тім, що якщо прямо у відділенні або за присутності кур’єра ти не перевіриш товар, то довести, що він, наприклад, уже надійшов подряпаним, а не ти сам його пошкодив, буде дуже складно. Важливо також врахувати, що всередині посилки повинен бути товарний чек, оскільки саме він є документом, що підтверджує факт здійснення операції купівлі-продажу. Його відсутність може письмово зафіксувати співробітник кур’єрської служби.

Як перевірити посилку

Якому способу оплати віддати перевагу?

Існують різні способи оплати товару. Але кожен намагається обрати для себе найбезпечніший. Напевно, тому накладений платіж можна справедливо вважати одним із найпопулярніших способів оплати посилки, як серед покупців, так і серед продавців. Якщо ти обрав саме його, то зможеш сплатити вартість товару після того, як оглянеш вміст посилки. Але варто враховувати, що такий спосіб оплати передбачає вищу вартість доставки, адже оплатити потрібно ще й грошовий переказ.

Нюанси отримання міжнародної посилки

Міжнародне пересилання товару має свої нюанси. Так необхідно пам’ятати, що за Законом України усі поштові відправлення, вартість яких не перевищує 150 євро, не обкладаються митом. До того ж варто врахувати, що з 1 січня 2019 роки кількість отримання безмитних посилок, вартістю до 150 євро, буде обмежено до трьох на місяць. Тобто, якщо протягом одного місяця ти отримаєш більше, ніж три посилки за ціною до 150 євро, тобі доведеться заплатити мито, яке дорівнює 20% від вартості товару.

Водночас обов’язковим залишається митне очищення будь-якої міжнародної посилки. Його можна здійснити самостійно або ж скористатися послугами митного брокера. Але завжди потрібно перевіряти, чи входять вони до вартості доставки. Досить часто трапляється, що за послугу, оплачену продавцем, вимагають гроші ще й у покупця.

Отримання міжнародної посилки

Що робити, якщо посилка зникла?

Якщо відправлена посилка зникла, необхідно звернутися до кур’єрської служби, яка займається її пересиланням, і написати заяву про розшук вантажу. Повноваження для цього мають тільки зазначені відправник і одержувач, а також їхні офіційні представники. Максимальний термін подачі такої заяви складає 6 місяців.

Кур’єрська служба зобов’язана відреагувати на звернення клієнта і компенсувати витрати не пізніше ніж через 10 днів після відповідної перевірки та виявлення факту неналежного виконання послуг.

Слід також врахувати, що відшкодовано буде тільки ту суму, яка вказана як оцінна вартість посилки. Тобто, якщо з метою економії вартість товару була штучно занижена, то у разі його зникнення, тільки ці гроші і повернуть.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!