03/03/2021

Копірайтинг – мистецтво, націлене на результат

повернутися до списку статей →

На перший погляд здається, що копірайтинг – сучасний напрямок, насправді ж його витоки датовані початком XVIII століття. Ще в ті часи з’явилася потреба в текстах, які змогли б спонукати читачів до певних дій. Хоча задовго до цього, ще в давнину, торговці використовували своєрідні слогани для приваблення покупців, що безумовно можна вважати зародженням мистецтва копірайтингу. Перший професійний копірайтер був зарахований до штату в 1892 році на повний робочий день. Перед ним постало завдання писати тексти, які будуть стимулювати зростання продажів. Відтоді багато чого змінилося у сфері копірайтингу, а збільшення його затребуваності безсумнівно обумовлене технологічним прогресом і розвитком торгової галузі. У сучасному світі завдання копірайтингу значно розширилися, як і результати, яких він дозволяє досягти.

Копірайтинг

Що таке копірайтинг і як визначити його якість?

Копірайтинг – це мистецтво написання текстів, основною метою яких є спонукання читача до певної дії. Саме тому цей напрямок має попит серед власників бізнесу, особливо тих, хто просуває свої послуги через інтернет. У цьому разі саме грамотно складений текст допоможе донести потрібну інформацію до споживача. До того ж на сайті він перетворюється в контент, який сприяє просуванню самого інтернет-ресурсу.

Не варто плутати поняття «копірайтинг» і «копірайт». Це не одне і те ж. З першим терміном ми вже ознайомилися. Що стосується другого, то він означає авторське право.

За якими ж ознаками можна відрізнити якісний копірайтинг?

  • Клієнтоорієнтованість. Текст написаний для конкретних людей. Наприклад, стаття «Кращі пюре для першого прикорму» призначена переважно для жінок, які готуються стати мамами, або недавно народили малюка.
  • Цілеспрямованість. Наприклад, стаття «Як вибрати телевізор» має допомогти покупцеві визначитися з моделлю, підказати, на які параметри звернути увагу під час купівлі.
  • Інформативність. Якісний копірайтинг – це завжди корисний уміст, в якому читачі можуть знайти щось нове для себе, а не просто набір слів.
  • Лаконічність. Важливо чітко викладати інформацію, не варто переливати з пустого в порожнє.
  • Грамотність. Це необхідний елемент будь-якого тексту, а в копірайтингу і поготів. Навряд чи у читачів викличе довіру думка людини, яка зневажливо ставиться до своєї роботи, а рівень її професіоналізму залишає бажати кращого.
  • Оформленість. Для того щоб стаття стала читабельною, важливий не лише зміст, а й відповідне оформлення: форматування, марковані списки, підзаголовки, якісні зображення.
  • Унікальність. Це як показник якісного тексту, так і важлива умова його індексації пошуковими системами.

Копірайтинг – це не лише написання статей, а й створення постів для соціальних мереж, комерційних пропозицій, найменувань, слоганів, оголошень, розсилок тощо. Чим більше інструментів залучено для виконання завдання, тим вищий очікуваний результат.

Що таке копірайтинг і як визначити його якість?

На що здатний якісний копірайтинг?

Навіщо твоєму бізнесу послуги копірайтингу? За його допомогою можна:

  • Збільшити кількість відвідувачів сайту.
  • Проінформувати читачів.
  • Отримати нових клієнтів.
  • Напрацювати базу постійних покупців.
  • Налагодити комунікацію з клієнтами.
  • Підняти рівень продажів.
  • Схилити читачів до певної дії.
  • Допомогти клієнтам у вирішенні їхніх питань.
  • Поліпшити репутацію компанії.
  • Популяризувати бренд, товар.
  • Підвищити лояльність клієнтів.
  • Обійти конкурентів.
  • Оптимізувати сайт.
  • Збільшити дохід.

На що здатний якісний копірайтинг?

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!