Негативний попит вибиває бізнес з колії. Адже на створення продукту витрачено чимало ресурсів, а покупець ставиться до нього негативно. У такому разі застосовують конверсійний маркетинг. Він дозволяє покращити думку клієнта щодо продукту і досягнути бажаного – купівлі.
Послуги конверсійного маркетингу від компанії Fractus – це шанс перетворити негативний попит у хороші продажі.
Конверсійний маркетинг: коротко про суть
Цей тип маркетингу схожий і з підтримувальним, і зі стимулювальним маркетингом. Однак конверсійний маркетинг – це вид діяльності, спрямований на конвертацію (зміну) негативного досвіду або ставлення покупця на позитивний. Застосовують за негативного попиту (коли споживачі категорично не приймають продукт).
Підтримувальний же маркетинг застосовують, коли попит пішов на спад і його варто підсилити, а от стимулювальний – для посилення попиту, який вже існує.
Чинники відсутності попиту
Причини негативної потреби продукту різноманітні:
- низька якість;
- більш гідний аналог на ринку;
- продукт неактуальний;
- відсутність потреби;
- уявна або реальна відсутність користі або навіть шкода;
- негативне ставлення, сформоване під впливом певних соціальних груп.
Шляхи вирішення завдання
Як і в будь-якій іншій незрозумілій ситуації насамперед вдаються до аналізу. Спочатку з’ясовують, що ж стало причиною негативного попиту. Далі аналізують сам продукт: чи відповідає він запитам цільової аудиторії, чи вирішує завдання, та й чи знає аудиторія про нього. На основі цих даних формують стратегію.
Інструменти конверсійного маркетингу
Conversion marketing для порятунку ситуації застосовує певні інструменти. Це відмова від стратегії просування продукту, яка існує, на користь більш ефективної, зниження ціни, PR, поліпшення сервісу або ж перевипуск товару (перезапуск послуги) – актуальнішого чи якіснішого.
Конверсійний маркетинг та онлайн-продажі
Оскільки значна частина торгівлі відбувається в мережі, такий вид маркетингу застосовують і для поліпшення попиту в онлайн-продажах. Використовують такі способи:
- Пропозицію релевантних продуктів. Куплять те, чого потребують і що цікаве конкретній цільовій аудиторії;
- Мультиканальність. Продають не тільки інтернет-магазини, електронні каталоги, лендинги або сайти компаній. Існують й інші канали донесення інформації про продукт до цільової аудиторії: соцмережі, розсилання, web push повідомлення, таргетована реклама тощо;
- Поліпшення інтернет-ресурсу, який пропонує товари або послуги (простота й зручність навігації та користування сайтом, обов’язкова адаптивність під різні пристрої, своєчасне поповнення каталогу);
- SEO оптимізацію. Де шукає покупець товар? Звичайно в пошуковику. Оптимізація сайту дозволить залучити ліди просто на сайт компанії;
- Зворотний зв’язок. Він дає можливість з’ясувати причину відсутності попиту та усунути інші проблеми, пов’язані з купівлею, зокрема й зберегти клієнтів;
- Реактивацію користувачів. Варто розгорнути реактиваційну кампанію, адже вона дозволяє повернути більший відсоток клієнтів, що пішли, або байдужих.
Конверсійний маркетинг від Fractus
У створення продукту вкладені ресурси, а споживач налаштований негативно? Розв’язати питання просто: варто лише замовити послуги у компанії Fractus. За роботу візьмуться фахівці, які володіють достатнім досвідом та інструментами, щоб створити маркетингову стратегію саме для Вашого бізнесу.
Звертайтеся, і незабаром забудете про низький попит!