Контент, який продає, – неодмінна складова успішної торгівлі
повернутися до списку статей →Контент, який продає, переслідує нас звідусіль. Він є на сайтах, в інтернет-магазинах, соцмережах, блогах, на вуличних банерах і навіть на паперовій рекламці, яку кидають нам у поштову скриньку.
Залежно від функції, яку він виконує, контент буває інформаційним, розважальним і таким, що продає. Як контент здатен збільшити Ваші продажі, і як його правильно написати, – про це розповімо у статті.
Контент, який продає, для просування товарів та послуг
Контентом називають усе, що безпосередньо впливає на цільову аудиторію, тобто на нас з Вами, у текстовому, аудіо та відео форматах.
Контент, який продає, спрямований тільки на просування товару або послуги. Він відповідає на питання покупця, торкається його болю та підштовхує до купівлі. Створити контент для продажу без якісної інформаційної складової просто неможливо.
Основна мета контенту, який продає, – це заволодіти увагою покупців, привести їх на торговельний майданчик (сайт, акаунт у соціальних мережах, месенджерах) та запропонувати купити або замовити конкретний товар (послугу), який вони шукають.
Контент для продажів привертає увагу, розповідає про продукт, анонсує новинки, повідомляє про акції та знижки та зрештою надихає на купівлю.
Видів контенту, здатного продавати що завгодно, більш ніж достатньо:
- email-розсилки з акціями, знижками, бонусами на купівлю;
- лендінги;
- пости у соцмережах;
- комерційні пропозиції;
- маркетингові кити;
- розсилки у месенджерах;
- реклама на сайті;
- відгуки тощо.
Контент обов’язково має містити заклик до дії, який не завжди висловлюється «у лоб», але покупець однозначно його сприймає, нехай навіть на підсвідомому рівні. Продуманий та якісно зроблений контент підвищує відвідуваність сайту, збільшує кількість підписників та покупців, а також сприяє зростанню продажів.
Як створювати контент, який продає
Контент, спрямований на продаж, має бути коротким, максимально інформативним для покупця, обов’язково містити пропозицію купівлі товару або послуги.
Ідеальної формули для написання такого контенту не існує, але крім заклику до дії, він має розповідати про переваги товару (послуги) чи про «смачні» цінові пропозиції.
Текст і фото (або відео) мають потрапляти прямо у ціль: переконати та підготувати покупця зробити замовлення.
Важливі якості для контенту, який продає, це:
- Корисність. Обов’язково поясніть своїй цільовій аудиторії, навіщо їм потрібен продукт.
- Правдивість. Будь-який обман призведе до повного фіаско, причому аудиторія не тільки втікатиме від самої пропозиції та з сайту (акаунту), а й ніколи туди більше не прийде. Крім того, є ризик завдати шкоди репутації через масові негативні відгуки на сторонніх ресурсах.
- Унікальність. Обов’язкова умова. Контент не має повторюватися, а навпаки, його важливо зробити оригінальним та відповідним до цілей Вашої компанії.
- Доступність. Йдеться про те, що необхідно писати контент, доступний для розуміння тієї цільової аудиторії, на яку він розрахований.
Потреба у контенті, що продає, зараз просто величезна. Найчастіше продавці шукають виконавців або самі створюють контент для Інстаграм – найпотужнішого майданчика для продажу товарів, послуг, курсів.
Маркетологи та копірайтери часто розповідають своїм фоловерам про особливості написання контенту, але особливу увагу завжди приділяють обов’язковим пунктам: заклик до дії, яскравий заголовок, текст, що чіплятиме читача, якісні ілюстрації, оригінальність, свій стиль і, головне, щирість.
Контент, який продає, від Fractus
Якщо Ви хочете на власному досвіді переконатися у можливостях контенту, який продає, звертайтеся в компанію Fractus. Ми підготуємо для Вас будь-який із різновидів контенту з урахуванням усіх Ваших побажань та вимог. Активне просування товарів і послуг, приваблення нових клієнтів, збільшення продажів – у наших фахівців достатньо досвіду та знань, щоб ці та інші важливі чинники розвитку Вашого бізнесу діяли злагоджено, довготривало та ефективно. Результатом чого стане помітне зростання прибутку.