05/03/2021

Контент-менеджмент: баланс змісту та форми

повернутися до списку статей →

Процес створення і просування сайтів вимагає комплексного підходу і далеко не останню роль у ньому відіграє контент-менеджмент. У чому ж полягає це поняття і чому без нього неможливо собі уявити жоден успішний інтернет-проєкт? Як зробити так, щоб цей напрям став максимально результативним?

Процес створення і просування сайтів

Для чого потрібен контент-менеджмент?

Контент-менеджмент – це комплекс заходів, спрямованих на наповнення сайту. Водночас сам контент може бути текстовим, графічним, аудіо та відео. Чим різнобічніший набір використаних інструментів, тим краще. Контент-менеджмент затребуваний не лише під час створення інтернет-ресурсів, а й у процесі його розширення, поновлення або усунення нюансів, які негативно позначаються на його функціонуванні. Які ж завдання виконують за його допомогою?

  • Структурування сайту. Ресурс розбивають на розділи і підрозділи згідно чіткої ієрархії. Якщо йдеться про торгову платформу, товари розподіляють за категоріями і підкатегоріями. Це важливо для зручної навігації і поліпшення сприйняття сайту пошуковими системами.
  • Підбір інформації. Пошук, обробка та редагування текстів, які відповідають тематиці ресурсу, пошуковим запитам та вподобанням користувачів.
  • Розміщення зображень, аудіо та відеофайлів. Це стосується їхнього пошуку, створення, редагування.
  • Додавання товарів. Наповнення картки продукту всіма необхідними складовими: найменування, характеристики, короткий і повний описи, фото, відео, ціна.
  • Перелінкування. Проставлення посилань з одних сторінок на інші для підвищення зацікавленості відвідувачів сайту, збільшення часу, проведеного ними на ресурсі, а також його пошукової оптимізації.
  • Моніторинг. Контент-менеджер стежить за якістю і актуальністю вмісту інтернет-ресурсу, регулює частоту оновлення інформації, аналізує діяльність конкурентів.

Для чого потрібен контент-менеджмент?

Ознаки якісного контент-менеджменту

Якісний контент у тандемі з копірайтингом, SEO-оптимізацією та іншими інструментами просування сайтів здатний суттєво підвищити кількість відвідувачів, підняти рівень конверсії і внаслідок цього збільшити прибутковість. Що ж свідчить про його високу якість?

  • Корисність. Будь-який тип інформації, яким наповнений портал, має допомагати відвідувачам у вирішенні їхніх проблем.
  • Актуальність. Це стосується всього: текстів, зображень, відео, цін, пропозицій. Достовірність – беззаперечна вимога.
  • Цілеспрямованість. Вміст сайту розрахований на певних користувачів відповідно до їхньої статі, віку, професії та інших особливостей.
  • Різноманітність. Використання різних типів контенту, їхня міксація.

Ознаки якісного контент-менеджменту

  • Логічність. Послідовність у викладенні інформації, чітка структура, зрозуміле меню.
  • Грамотність. Кожен елемент сайту відповідає нормам правопису.
  • Унікальність. Скопійований з інших джерел контент здатний не лише нашкодити репутації компанії, а й буде розцінений пошуковими системами як плагіат, що може негативно позначитися на індексації сайту.
  • Зручність. Усе для відвідувачів: легко знаходити потрібну інформацію, переходити між сторінками, підбирати товар, послуги, пропозиції.
  • Лаконічність. Немає нагромадження термінології, водності, заспамленності, зайвих зображень.
  • Релевантність. Наповнення сайту має відповідати його тематиці.
  • Наочність. Використання прозорих і конкретних прикладів допомагає користувачам розібратися в інформації.
  • Привабливість. Відформатовані тексти, марковані списки, графіка, таблиці, схеми, зображення – все, що допомагає урізноманітнити інформацію і поліпшити її сприйняття.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!