09/09/2019

Контент-маркетинг і його 10 переваг

повернутися до списку статей →

Якщо ти тільки збираєшся або вже активно просуваєш свій бізнес в інтернет-просторі, то контент-маркетинг – це саме той інструмент, який здатний значно підвищити результативність твоєї діяльності та збільшити прибуток. Саме тому його затребуваність не лише не згасає, а й невпинно зростає.

Що таке контент-маркетинг?

В основі контент-маркетингу є два поняття: «контент» і «маркетинг». Перше з них являє собою всю інформацію, яка розміщена на інтернет-ресурсі. Причому йдеться не лише про тексти, а й про зображення, а також аудіо і відеофайли. Зі свого боку маркетинг відповідає за просування товарів і послуг з метою отримання прибутку. Тому можна зробити цілком очевидний висновок про те, що контент-маркетинг має на увазі наповнення сайту інформацією, яка сприяє реалізації продукції і спрямована на збільшення продажів.

Що таке контент-маркетинг?

У якій галузі затребуваний контент-маркетинг? Скажімо прямо – у будь-який. Причому неважливо як саме відбувається реалізація товарів і послуг: через інтернет або безпосередньо. Важливим є те, що це прекрасна можливість заявити про себе, про свій бренд, про свою продукцію. Сучасний споживач – дуже вимогливий, хоча і далеко не завжди сам знає, чого хоче. Тому основне завдання – донести до нього максимум інформації, корисної як для нього самого, так і для компанії, яка хоче побачити його серед своїх клієнтів. Контент-маркетинг у руках умілих фахівців може стати відмінним рекламних ходом, дуже привабливим для тих покупців, які втомилися від надокучливого формату звичної реклами. Адже цей інструмент – це не черговий спосіб маніпуляції клієнтом, а прагнення допомогти йому.

Основні переваги контент-маркетингу

Звичайно ж, повною мірою відчути всі переваги контент-маркетингу можна лише втіливши його в життя. Але навіть теоретичне уявлення про його можливості стане вагомим аргументом на користь майбутньої реалізації. Розглянемо докладніше найголовніші плюси контент-маркетингу, щоб розуміти, як його впровадження здатне відобразитися на розвитку бізнесу.

  • Підвищення впізнаваності бренду. Розміщення якісного контенту на різних інтернет-ресурсах (які, безумовно, мають бути авторитетними для їхніх користувачів) допоможе значно підвищити популярність бренду. Якщо він повсякчас на слуху, то йому довіряють набагато охочіше, ніж маловідомому.
  • Поліпшення репутації компанії. Достовірна інформація стане не лише корисною для потенційних покупців, а й підвищить значимість бренду в їхніх очах. Особливо високо цінують думки відомих експертів, а також матеріали, що підтверджують високу якість продукції.
  • Ненав’язливість. На відміну від звичайної реклами, яка одним своїм виглядом дратує всіх і кожного, контент-маркетинг не переслідує клієнтів, вони самі шукають потрібну інформацію. Тому вона для них має певну цінність.
  • Широке охоплення аудиторії. Інформація, розміщена в інтернеті, доступна для величезної кількості користувачів – фактично для кожного, хто має доступ до всесвітньої мережі.
  • Утримування уваги та інтересу клієнта. Завжди можна викладати на сайті те, що напевно зацікавить його користувачів і змусить регулярно стежити за оновленнями.

Утримування уваги та інтересу клієнта

  • Довірливі відносини з читачами. За допомогою інтернет-ресурсу можна підтримувати спілкування з користувачами, надавати їм можливість писати відгуки, коментувати публікації.
  • Генерація лідів. Правильно втілений у реальність контент-маркетинг дозволяє отримати контактну інформацію користувачів, які зацікавлені в продукції.
  • Стимуляція продажів. Для того щоб щось придбати, особливо дорогий товар, більшість покупців шукають корисну інформацію, наприклад, про те, як вибрати кращу модель або на що звернути увагу під час купівлі. Також вони активно цікавляться відгуками покупців.
  • Тривалий ефект. Якщо добре попрацювати над наповненням сайту, то він буде прибутковим не один рік, а за відповідної підтримки фахівців покаже ще кращі результати.
  • Перспектива. Грамотно вибудуваний контент-маркетинг може стати прекрасним підґрунтям для впровадження інших інструментів. Якщо ти будеш розміщувати дійсно актуальну інформацію, яка буде чіпляти читачів, вони самі будуть ділитися посиланнями. Отже, почне діяти вірусний маркетинг.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!