Просувати бізнес в мережі – завдання непросте. Для цього використовують різноманітні методи. І один з них – контекстна реклама. Причому підхід доволі результативний.
І замовити таку послугу можете у фахівців – компанії Fractus.
Контекстна реклама: що це за явище
Contextus в перекладі з латині – «з’єднання» або ж «зв’язок». І контекстна реклама – це оголошення, показані користувачеві в мережі залежно від його поведінки, а точніше, запитів. Фактично вона пов’язана з запитами, тому і має таку назву.
Зазвичай рекламні пропозиції трапляються на різноманітних партнерських ресурсах або в списку пошукової видачі – це кілька позицій вгорі та внизу із маркером «Реклама». Вона побудована на ключових словах й конкретних запитах користувачів, а тому відповідає інтересам користувача та розрахована на певну цільову аудиторію – пропонує лише релевантний контент. Мета такого виду мережевої реклами – збільшити кількість відвідувачів на сайті.
Релевантність, інформативність, унікальність, користь та привабливість – ті характеристики, які приведуть до бажаного результату.
Майданчики для розміщення
У світі існує декілька сервісів, які дозволяють розміщувати контекстну рекламу. Ось найпопулярніші: Google AdWords (Україна, США та Казахстан), Яндекс. Директ (РФ), Baidu (Китай та східні країни), Bing (США і Європа).
Який результат дає контекстна реклама
Такий вид реклами призводить до запланованих цільових дій:
- розкручування ресурсу;
- залучення користувачів на сайт;
- підвищення впізнаваності товару або бренду;
- зростання продажів;
- підписки або реєстрації тощо.
Види контекстної реклами
- Пошукова. Показана просто в видачі пошуку: це 3-4 перших й останніх показників в списку (все інше – природна видача). Відрізняється оперативністю видачі: користувач ввів в пошук запит, а система у відповідь одразу ж видала посилання на ресурси.
- Тематична. Вона показана на партнерських ресурсах пошуковиків – додатках або ж сайтах. Їй властива довготерміновість: оголошення часом з’являється через доволі тривалий час після пошуку інформації.
Переваги контекстної реклами
Ціла низка вигод притаманна такому виду реклами в мережі:
- покази цільовій аудиторії призводить до високої результативності: реклама б’є тільки в ціль;
- зручне налаштування реклами в інтернеті й можливість побачити результати (використовують особисті кабінети);
- не викликає роздратування у користувача, оскільки той сам задає тон;
- плата здійснюється тільки за переходи клієнтів за посиланням;
- посилене джерело трафіку.
Від чого залежить вартість
Якщо говорити про те, у що обійдеться контекстна реклама, ціна її залежить від декількох чинників. Це відповідність ніші (висока конкуренція призводить і до високої вартості реклами) й точність налаштувань (чим ефективніше підібрані параметри реклами, тим результативніша вона сама та знижується вартість кліка). Але загалом рекламодавець платить за клік – перехід користувача за посиланням на його сайт.
Контекстна реклама від Fractus
Шукаєте способи розвивати свій бізнес та просувати його в мережі? Ідеальне рішення – замовити контекстну рекламу у нас. Це прекрасний спосіб достукатися до користувачів.
Наші фахівці створять стратегію та налаштують контекстну рекламу для будь-якого виду бізнесу і виведуть його на перші позиції. І результати на кшталт потоку замовлень не змусять себе чекати: це майже моментальний відгук, оскільки користувачі починають приходити вже в перші години після запуску. Звертайтеся!