15/09/2022

Контекстна реклама: чи потрібна вона компаніям?

повернутися до списку статей →

Просувати бізнес в мережі – завдання непросте. Для цього використовують різноманітні методи. І один з них – контекстна реклама. Причому підхід доволі результативний.

І замовити таку послугу можете у фахівців – компанії Fractus.

Контекстна реклама: що це за явище

Contextus в перекладі з латині – «з’єднання» або ж «зв’язок». І контекстна реклама – це оголошення, показані користувачеві в мережі залежно від його поведінки, а точніше, запитів. Фактично вона пов’язана з запитами, тому і має таку назву.

Зазвичай рекламні пропозиції трапляються на різноманітних партнерських ресурсах або в списку пошукової видачі – це кілька позицій вгорі та внизу із маркером «Реклама». Вона побудована на ключових словах й конкретних запитах користувачів, а тому відповідає інтересам користувача та розрахована на певну цільову аудиторію – пропонує лише релевантний контент. Мета такого виду мережевої реклами – збільшити кількість відвідувачів на сайті.

Релевантність, інформативність, унікальність, користь та привабливість – ті характеристики, які приведуть до бажаного результату.

Контекстна реклама: що це за явище

Майданчики для розміщення

У світі існує декілька сервісів, які дозволяють розміщувати контекстну рекламу. Ось найпопулярніші: Google AdWords (Україна, США та Казахстан), Яндекс. Директ (РФ), Baidu (Китай та східні країни), Bing (США і Європа).

Який результат дає контекстна реклама

Такий вид реклами призводить до запланованих цільових дій:

  • розкручування ресурсу;
  • залучення користувачів на сайт;
  • підвищення впізнаваності товару або бренду;
  • зростання продажів;
  • підписки або реєстрації тощо.

Види контекстної реклами

  1. Пошукова. Показана просто в видачі пошуку: це 3-4 перших й останніх показників в списку (все інше – природна видача). Відрізняється оперативністю видачі: користувач ввів в пошук запит, а система у відповідь одразу ж видала посилання на ресурси.
  2. Тематична. Вона показана на партнерських ресурсах пошуковиків – додатках або ж сайтах. Їй властива довготерміновість: оголошення часом з’являється через доволі тривалий час після пошуку інформації.

Переваги контекстної реклами

Ціла низка вигод притаманна такому виду реклами в мережі:

  • покази цільовій аудиторії призводить до високої результативності: реклама б’є тільки в ціль;
  • зручне налаштування реклами в інтернеті й можливість побачити результати (використовують особисті кабінети);
  • не викликає роздратування у користувача, оскільки той сам задає тон;
  • плата здійснюється тільки за переходи клієнтів за посиланням;
  • посилене джерело трафіку.

Переваги контекстної реклами

Від чого залежить вартість

Якщо говорити про те, у що обійдеться контекстна реклама, ціна її залежить від декількох чинників. Це відповідність ніші (висока конкуренція призводить і до високої вартості реклами) й точність налаштувань (чим ефективніше підібрані параметри реклами, тим результативніша вона сама та знижується вартість кліка). Але загалом рекламодавець платить за клік – перехід користувача за посиланням на його сайт.

Контекстна реклама від Fractus

Шукаєте способи розвивати свій бізнес та просувати його в мережі? Ідеальне рішення – замовити контекстну рекламу у нас. Це прекрасний спосіб достукатися до користувачів.

Наші фахівці створять стратегію та налаштують контекстну рекламу для будь-якого виду бізнесу і виведуть його на перші позиції. І результати на кшталт потоку замовлень не змусять себе чекати: це майже моментальний відгук, оскільки користувачі починають приходити вже в перші години після запуску. Звертайтеся!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!