15/11/2021

Конкурентна перевага: як створити та в чому необхідність

повернутися до списку статей →

Успіх компанії – у чому він полягає? У виснажливій праці, вкладених фінансах, вдало підібраній команді? Це лише частина. Але ось що не менш важливе, то це конкурентна перевага.

Звертайтеся до компанії Fractus, і ми допоможемо виявити або створити конкурентні переваги саме для Вашого бізнесу.

Конкурентна перевага: що це таке

Завдяки їй можна підняти прибуток вище середнього на ринку. В ідеалі її неможливо скопіювати. Стосується не тільки товару, а й всіх сфер діяльності компанії. Отож, конкурентна перевага – це відмінна риса, унікальна характеристика компанії, яка виділяє її серед подібних на ринку та дає перевагу.

Конкурентна перевага: що це таке

Види конкурентних переваг

Спочатку варто виокремити базові переваги – природні та штучні. Перші – ті, які існують за фактом: продукт та його унікальність, вартість, спеціалізація компанії, її досвід роботи, умови доставлення товару чи надання послуги. Другі – створені навмисно: гарантія (не тільки на продукт, а й на обставини), відповідальність за продукт, справжні відгуки клієнтів тощо.

PROFIT переваги

Вигода або прибуток – в перекладі з англ. значення слова profit. Використовуючи абревіатуру, класифікують показники з погляду вигоди:

  • Матеріальні або ж фізичні (physical). Зазвичай це нерухомість компанії, яка перебуває в її власності: виробництво, офіси, магазини тощо. Також це земельні ресурси та вдале місце розташування.
  • Репутаційні (reputational). Позитивна громадська думка про компанію позначається на довірі споживачів та інвесторів, дозволяє знизити витрати на рекламу, додає цінності продукту, спрощує вихід на новий ринок.
  • Організаційні (organizational). Завдяки вдалій організації всіх процесів у компанії вона має змогу виробити продукт вищої якості, але нижчої вартості, чим привернути споживача.
  • Фінансові (financial). Фінанси для бізнесу – наче кров для людини. Важливо розрахувати джерела фінансування, щоб домогтися вигідного стану в галузі та не збанкрутувати.
  • Індивідуальні або кадрові (individual). Досвід та кваліфікація співробітників, а також їхня мотивація та організація екологічного середовища – ще одна цеглинка в фундамент успішної компанії.
  • Технологічні (technological). Запатентована нова технологія, яка покращує життя споживача – це золота жила. Хороша й класична, але якщо вона дієва. А дотримання турботи про навколишнє середовище – це завжди щабель вгору.

Види конкурентних переваг

Як створити конкурентну перевагу

Щоб розробити насправді конкурентну перевагу, слід орієнтуватися на такі критерії:

  1. Користь. Вона має бути очевидною як для компанії, так і для споживача;
  2. Унікальність. Неповторність переваги, а ще краще, неможливість знайти їй заміну;
  3. Стійкість. Навіть коли умови провадження бізнесу зміняться, цей чинник має зберегтися;
  4. Захищеність. Тільки юридично захищена перевага запорука того, що конкуренти його не привласнять та не скопіюють.

Такий підхід допоможе створити стійку конкурентну перевагу – довготривалу, що приносить довготермінову вигоду бізнесу та дозволяє залишатися на плаву навіть у кризу.

За рішенням – до Fractus

Часом виявлення або створення конкурентної переваги стає завданням не з простих – з двома зірочками. Але для фахівців компанії Fractus немає складних завдань. Тому звертайтеся! Проаналізувавши бізнес та конкурентів, ми виявимо чи створимо ті переваги, які зроблять компанію на голову вищою за конкурентів. Споживач точно їх помітить та стане прихильником бренду.

Телефонуйте! Ми допоможемо Вам виділитися серед інших!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!