Більшість споживачів зазвичай обирають якісний продукт, за винятком тих, котрі навмисно шукають дешеві пропозиції. Концепція вдосконалення товару сприяє появі на ринку таких продуктів – поліпшених та максимально якісних.
Створити таку систему для Вашого бізнесу допоможуть фахівці компанії Fractus.
Концепція вдосконалення товару: специфіка
У сучасному маркетингу існує декілька концепцій. І концепція вдосконалення товару – це система поглядів, заснована на твердженні, що споживач віддає перевагу якіснішому продукту, а тому продукт слід постійно покращувати. Оптимізують функціонал, характеристики, параметри, імідж.
Така ідея заснована на твердженні: запорука високих продажів саме висока якість, що приносить відчутну вигоду клієнту, а значить, викликає прихильність його до бренду. Виробник впроваджує концепцію, коли вже має достатньо ресурсів для цього.
Обставини застосування
Цією системою поглядів керуються, коли клієнти достатньо платоспроможні, існує баланс попиту та пропозиції, серед однакових за вартістю товарів обирають кращий за якістю, вартість внаслідок поліпшення не зростає тощо.
Але застосування такого підходу можливе лише за насиченості ринку: коли товарів та послуг, які задовольняють потреби споживачів, достатньо чи навіть надміру. Тоді є сенс боротися за увагу покупця вищою якістю продуктів.
Що важливо для клієнта
Отже, серед усіх важливих для споживача чинників на першому місці висока якість продукту. Це і хороша сировина, використана у виробництві, і добротний продукт, і характеристики й експлуатаційні властивості, що повною мірою задовольняють потреби.
Також важливий зовнішній вигляд – здебільшого споживачі віддають переваги усьому сучасному та естетичному. Тому і дизайну приділяється чимало уваги, як і пакуванню (за винятком товарів, де дизайн немає жодного значення, до прикладу, під час виробництва будівельних матеріалів або комплектування до техніки).
Вартість також відіграє одну з ключових ролей. Споживач розуміє, що якісний товар не може бути дешевим. Однак якщо знайде на ринку пропозицію з такими ж характеристиками, але дешевшу, то нізащо не стане переплачувати.
Водночас користувач не завжди має наміри користуватися продуктом довго.
Переваги концепції
- По-перше, якість, яка задовольняє покупця, сприяє швидкому просуванню товару та призводить до зростання продажів.
- По-друге, позитивно позначається на іміджі компанії.
- По-третє, призводить до прогресу, появи інновацій та нових ідей.
- По-четверте, запровадити концепцію реально практично на будь-якому ринку (за винятком того, що цілеспрямовано просуває дешеві товари).
Недоліки системи
Один із вагомих недоліків – ризик виникнення так званої маркетингової короткозорості. Суть її полягає в тому, що на першому місці вже не споживач та цінність для нього товару, а гонитва за постійним вдосконаленням. Вона призводить до появи нових, але абсолютно непотрібних клієнту якостей та характеристик.
Ще один недолік – висока вартість таких товарів, адже на їхнє створення витрачається чимало ресурсів, зокрема й на інноваційне розроблення.
Концепція від Fractus
Плануєте впровадити в життя концепцію вдосконалення товарів, але у вас немає фахівців, досвіду, інструментів? Звертайтеся до Fractus – це все є у нас.
Ми створимо для вас стратегію з урахуванням перспектив та ризиків, яка дозволить Вашим продуктам стати більш привабливими в очах клієнтів й приносити вам прибуток. Удосконалюйте свій продукт разом із нами!