08/11/2021

Концепція товару: краща якість – вищий попит

повернутися до списку статей →

Практично кожен споживач шукає якомога якісніший продукт. І саме на цьому заснована концепція товару. Вона передбачає, що споживача природно приваблює високоякісний продукт. І що той може бути настільки хорошим, що його просувають не зусилля маркетологів, а народний поголос. Ідеальна картина – він сам себе продає.

У створенні концепції товару допоможуть фахівці компанії Fractus.

Концепція товару: особливості

Концепція товару – це сукупність якостей, цінних для споживача. І висока якість, найоптимальніші функції та характеристики – ось що важливо. Ці критерії впливають на попит. Якщо продукт не задовольнить попит, він просто провалиться на ринку. Успіх бізнесу залежить від того, що саме хочуть отримати клієнти і чи отримають пропозицію. Також концепція передбачає з’ясування потреб – щоб розуміти, які з товарів їх задовольнять і як покращувати ці товари.

Концепція товару: особливості

Прихильники подібної концепції навіть приймають від своїх споживачів пропозиції щодо поліпшення продукції, активно використовують фокус-групи для тестування.

Яскравими прикладами можна назвати продукти від Apple або Google.

Погляд на просування

Якісні товари ринок приймає без агресивних маркетингових методик. Суть у тому, що сукупність поліпшених якостей товару буде працювати на його просування: відбудеться природне, вірусне зростання завдяки сарафанному радіо. Інакше кажучи, якість товару – його двигун у маси. Рекламні інструменти необхідні, але другорядні.

Важливі властивості продукту

У концепції товару якість на першому місці. Але важливі й деякі інші характеристики:

  • інновація;
  • зручність;
  • функціональність;
  • позиціювання;
  • вартість;
  • безпека;
  • ризики;
  • досвід користувача.

Утім, для кожного продукту існує свій набір критеріїв – залежить від його призначення.

Як створити правильну концепцію

Розроблення концепції товару розпочинається з відповідей на питання, викладені в так званому концептуальному документі. Питання приблизно про:

  • особливості цільової аудиторії;
  • проблему, яку усуне продукт;
  • користь для споживача;
  • вигоду для бізнесу;
  • докази, що компанія точно розуміє потреби клієнтів;
  • особливості конкурентів;
  • специфіку товару, характеристики, унікальну торгову пропозицію (УТП);
  • відмінність товару від конкурентів;
  • тонкощі та особливості виробництва;
  • способи просування та продажів;
  • критерії для визначення успішності продукту.

Як створити правильну концепцію

Переваги концепції товару

  1. Якісні продукти завжди мають попит, підвищують впізнаваність, викликають лояльність споживачів.
  2. Розроблення товарів, які вирішують завдання клієнта ефективніше, призводить до появи нових, вдосконалених продуктів.
  3. Відбувається підвищення планки на ринку, оскільки конкуренти тягнуться до рівня новатора.
  4. У компанії є можливість гарно заробити. За хороший продукт споживачі готові платити. Але це справедливо для клієнтів, яким важлива якість, вартість же вторинна (причому рівень доходу не має значення).

Недоліки

Є клієнти, які віддають перевагу неякісним продуктам, аби лиш за невисокою ціною. Також може виникнути ефект маркетингової сліпоти: в гонитві за ідеальною якістю виробники перестають думати про покупця.

Звертайтеся до Fractus

Концепція продукту – не те, що можна створити самостійно, коли в штаті немає фахівців. Краще довірте завдання фахівцям компанії Fractus. Вони вивчать тонкощі Вашого бізнесу та створять ту концепцію, яка стане оптимальною для Вас. Вам же залишиться втілити її в життя і чекати результатів.

Нумо співпрацювати!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!