Практично кожен споживач шукає якомога якісніший продукт. І саме на цьому заснована концепція товару. Вона передбачає, що споживача природно приваблює високоякісний продукт. І що той може бути настільки хорошим, що його просувають не зусилля маркетологів, а народний поголос. Ідеальна картина – він сам себе продає.
У створенні концепції товару допоможуть фахівці компанії Fractus.
Концепція товару: особливості
Концепція товару – це сукупність якостей, цінних для споживача. І висока якість, найоптимальніші функції та характеристики – ось що важливо. Ці критерії впливають на попит. Якщо продукт не задовольнить попит, він просто провалиться на ринку. Успіх бізнесу залежить від того, що саме хочуть отримати клієнти і чи отримають пропозицію. Також концепція передбачає з’ясування потреб – щоб розуміти, які з товарів їх задовольнять і як покращувати ці товари.
Прихильники подібної концепції навіть приймають від своїх споживачів пропозиції щодо поліпшення продукції, активно використовують фокус-групи для тестування.
Яскравими прикладами можна назвати продукти від Apple або Google.
Погляд на просування
Якісні товари ринок приймає без агресивних маркетингових методик. Суть у тому, що сукупність поліпшених якостей товару буде працювати на його просування: відбудеться природне, вірусне зростання завдяки сарафанному радіо. Інакше кажучи, якість товару – його двигун у маси. Рекламні інструменти необхідні, але другорядні.
Важливі властивості продукту
У концепції товару якість на першому місці. Але важливі й деякі інші характеристики:
- інновація;
- зручність;
- функціональність;
- позиціювання;
- вартість;
- безпека;
- ризики;
- досвід користувача.
Утім, для кожного продукту існує свій набір критеріїв – залежить від його призначення.
Як створити правильну концепцію
Розроблення концепції товару розпочинається з відповідей на питання, викладені в так званому концептуальному документі. Питання приблизно про:
- особливості цільової аудиторії;
- проблему, яку усуне продукт;
- користь для споживача;
- вигоду для бізнесу;
- докази, що компанія точно розуміє потреби клієнтів;
- особливості конкурентів;
- специфіку товару, характеристики, унікальну торгову пропозицію (УТП);
- відмінність товару від конкурентів;
- тонкощі та особливості виробництва;
- способи просування та продажів;
- критерії для визначення успішності продукту.
Переваги концепції товару
- Якісні продукти завжди мають попит, підвищують впізнаваність, викликають лояльність споживачів.
- Розроблення товарів, які вирішують завдання клієнта ефективніше, призводить до появи нових, вдосконалених продуктів.
- Відбувається підвищення планки на ринку, оскільки конкуренти тягнуться до рівня новатора.
- У компанії є можливість гарно заробити. За хороший продукт споживачі готові платити. Але це справедливо для клієнтів, яким важлива якість, вартість же вторинна (причому рівень доходу не має значення).
Недоліки
Є клієнти, які віддають перевагу неякісним продуктам, аби лиш за невисокою ціною. Також може виникнути ефект маркетингової сліпоти: в гонитві за ідеальною якістю виробники перестають думати про покупця.
Звертайтеся до Fractus
Концепція продукту – не те, що можна створити самостійно, коли в штаті немає фахівців. Краще довірте завдання фахівцям компанії Fractus. Вони вивчать тонкощі Вашого бізнесу та створять ту концепцію, яка стане оптимальною для Вас. Вам же залишиться втілити її в життя і чекати результатів.
Нумо співпрацювати!