30/09/2021

Комплексні продажі: підвищення середнього чека

повернутися до списку статей →

Збільшити продажі прагнуть усі компанії. Але ось шляхи та методи обирають різні. І один зі способів підвищити середній чек – комплексні продажі. Вони дозволяють бізнесу отримати додатковий дохід, а клієнту – більш вдале розв’язання проблеми, ніж він планував спочатку.

Звернувшись до компанії Fractus, можете замовити ефективну стратегію для здійснення комплексних продажів.

Комплексні продажі: специфіка процесу

Комплексні продажі – це реалізація одним чеком основного продукту з доповнювальними, що дозволяють найбільш повно розв’язати проблему. Часто покупцеві це й потрібно – сукупне рішення або ж комплексна цінність товару.

Наприклад, до ноутбука продають засоби по догляду – спреї та серветки. Це насправді потрібні товари, рано чи пізно покупець прийде за ними. А так заощадить час.

Комплексні продажі: специфіка процесу

Для просування іноді застосовують й концепцію «фронтенд та бекенд». Як магніт виступає недорогий товар – фронтенд. Його мета – зацікавити, значить, він має бути необхідним, щоб його купили. Вартість може навіть принести збиток компанії. Але якщо вбудувати його в ланцюжок продажів та доповнити бекендом, виторг буде. А ось бекенд – продукт, продаж якого приносить основний дохід. Наприклад, послуги інтернет-провайдера. Приманюють клієнта безплатним підключенням або подарунковим тюнером, а основний дохід – від абонплати.

Є схожість такого виду реалізації товару з додатковими продажами, але це товари на додачу до основного, не пов’язані з ним, зазвичай з прикасової зони.

Як збільшити комплексність чека

Комплексний продаж передбачає декілька підходів до того, щоб підвищити середній чек.

  1. Супутні товари. Класичний варіант для випадку комплексних продажів. Це різні варіанти, список яких необмежений. Наприклад, засіб для догляду на додачу до взуття, пробіотик до антибіотика, горішки до пива, плівка до смартфона.
  2. Ілюзія невисокої вартості. Чим більше товарів схожої категорії запропоновано за невисокою ціною, тим більше їх споживач накидає в кошик, не звертаючи уваги на вартість. У підсумку вийде значний чек.
  3. Продаж луками. У магазині одягу формують total look – комплект одягу та аксесуарів. Якщо залучити стиліста та створити привабливий лук, продаж забезпечено. Це працює як з жінками, так і з чоловіками. І з задоволенням купують комплекти одягу й для дітей. Особливо гарний варіант сезонних луків.
  4. Сформований комплект. Ефективна така тематична композиція перед святами. І охоче беруть набори для подарунків. Підходить варіант для реалізації як онлайн, так і офлайн.
  5. Масштабний розпродаж. Клієнтів приваблюють акційними товарами біля входу за дуже низькою ціною. Але хто піде з магазину, взявши лише один товар? Найраціональніші. А таких небагато. Інші будуть вивчати асортимент та придбають що-небудь ще.

Золоте правило комплексних продажів

Не варто впадати в спокусу продати клієнтові за будь-яку ціну потрібне та непотрібне. Відчувши впарювання, він піде, а разом з ним його гроші та лояльність.

Існує золоте правило. Щоб покупець залишився задоволеним та пішов без почуття, що його обдурили, пропонувати потрібно те, що насправді виявиться корисним та дозволить усунути проблему якнайкраще.

Золоте правило комплексних продажів

Замовляйте допомогу у Fractus

Цікавить комплексна система продажів, але в штаті немає фахівця, який би втілив її в життя? Замовляйте послугу у нас. Ми допоможемо створити стратегію відповідно до Вашого бізнесу і для Вашої цільової аудиторії, підберемо оптимальні канали взаємодії з клієнтом.

Звертайтеся! І підвищення продажів не змусить на себе чекати!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!