17/11/2022

Кластеризація семантичного ядра: як допомагає просуванню

повернутися до списку статей →

Від правильного розподілу в тексті ключових слів та фраз залежить успіх SEO-просування, а отже, й успіх самого бізнесу. І кластеризація семантичного ядра – важливий етап у просуванні ресурсу. Але це не те завдання, яке можна назвати простим.

Тому звертайтеся до Fractus – доручіть його розв’язання фахівцям.

Кластеризація семантичного ядра: що це таке

Спочатку варто з’ясувати, що ж таке семантичне ядро ​​(СЯ). Це ключові фрази та слова, які показують специфіку ресурсу. Саме їх користувач вводить у пошуковик, розшукуючи певний товар.

Складання семантичного ядра – перший етап на шляху до поліпшення видимості ресурсу пошуковими системами. Це процес збору слів та словосполучень, які стосуються тематики найбільш вдало. А ось кластеризація семантичного ядра – це подальший етап, який полягає в розбиванні ключових слів на групи (кластери) на основі аналізу видачі пошукових систем.

Кластеризація семантичного ядра: що це таке

Навіщо це потрібно?

Кластеризація необхідна для подальшого розподілу ключовиків посадковими сторінками в межах SEO-оптимізації. Вона допомагає зрозуміти, які запити можна розміщувати на одній сторінці, а які варто рознести по різних: у кожної групи індивідуальний інтент (так називають наміри або потреба споживача). На основі згрупованих ключових слів створюють контент для кожної сторінки. Одна цільова сторінка – одна група запитів.

Наприклад, запит «вбудована шафа» – інформаційний, а ось «замовити вбудовану шафу» – комерційний. Тому і результати видачі будуть різними. Звичайно, розподіляють їх за різними щодо призначення сторінками.

Правильно згрупувати запити означає досягнути максимально високого ранжування за всіма ними.

Способи кластеризації

  • Автоматичний. Вдаються до послуг автоматизації – систем та сервісів. Таких як Key Collector, KeyAssort, Serpstat та інших. Автоматизація забезпечує значно вищу точність групування, економить час. Використовують метод у роботі з великим об’ємом даних.
  • Ручний. Аналізують та розподіляють ключові фрази й слова за допомогою таблиць Excel, OpenOffice, Google. Тут легко вказати параметри, за якими можна сортувати дані. В основі методу логічне розбиття на групи. Підходить варіант для невеликих проєктів, де не доведеться витрачати багато часу.
  • Змішаний. Для досягнення більшого ефекту спочатку групують запити за допомогою програм або сервісів, а після того усувають неточності вручну.

Кластеризація запитів: методи

  1. Soft. Базовий ключовик порівнюють з іншими за кількістю УРЛів (URL – уніфікований покажчик ресурсу), які збіглися в пошуковій видачі. Поріг кластеризації (найменша кількість збігів ключа з УРЛами ТОПу видачі) – 3, максимум – 7. Використовують метод під час наповнення інформаційних ресурсів.
  2. Hard. Ступінь збігів жорсткіший та точніший – 7-10 УРЛів. Вдаються до методу під час просування інтернет-магазинів.

Кластеризація запитів: методи

Оновлювати або не оновлювати?

SEO-просування ресурсів динамічне. Не можна один раз наповнити сайт контентом та постійно збирати плоди. Характер запитів так само як і пошукова видача з часом зазнають змін. Тому й контент вимагає змін. Це означає, що доведеться знову коригувати семантичне ядро ​​та заново групувати запити.

SEO-оптимізація від Fractus

Потребуєте просування сайту? Не сушіть голову, як це зробити – звертайтеся до Fractus. У нас є професійні оптимізатори, обладнання та програми для ефективного розв’язання завдання. У межах такого просування передбачено опрацювання семантичного ядра та кластеризація ключових слів. І Ваш ресурс легко потрапить у ТОП видачі.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!