06/09/2021

Івент-маркетинг: коли й навіщо до нього вдаються

повернутися до списку статей →

Один зі способів просувати продукт, позиціювати бренд, знайомити з новинками – організація заходів. Споживачі полюбляють такі дійства, особливо, якщо вони приносять вигоду у вигляді подарунків, призів, сувенірів. Події – це емоції, а емоційний зв’язок споживача з брендом важливий: він забезпечує прихильність. Івент-маркетинг (подієвий маркетинг) – різновид, специфіка якого – організація та проведення різноманітних подій. У них акцент на інтересах і потребах цільової аудиторії, і аж ніяк не на самій компанії.

Івент-маркетинг

Звернувшись до Fractus, можете замовити послуги еvent marketing.

Івент-маркетинг: комплекс дій

Цілі та завдання

Спочатку компанії належить відповісти на питання: чого ми хочемо досягти завдяки події? Підвищити продажі? Розповісти про себе більше? Презентувати новинку? І визначитися з цільовою аудиторією та масштабами події.

Ресурси

Слід розрахувати не тільки можливі фінансові витрати, а й людські ресурси, матеріальні й технічні засоби. І обов’язково івент-маркетинг передбачає виділення фінансів на брендування продукції, стендів, техніки, на рекламу та подарунки.

Дата й локація

Обираючи час, варто орієнтуватися на календар: чи немає свят, сезон відпусток це чи активної роботи тощо. Щодо місця проведення, воно має бути максимально зручним для цільової аудиторії.

Суть заходу

Робота над сценарієм та родзинкою заходу – наступний крок. Слід врахувати, що програма має відповідати духу бренду або товару, бути органічною, викликати позитивні враження.

Анонс

Споживача варто наперед поінформувати, що буде така подія, а також повідомити, де та коли її проведуть. Для цього event-маркетинг обирає різноманітні канали: зовнішню рекламу, інтернет, радіо, телебачення, листівки.

Висвітлення

Важливо висвітлювати проведення події, якщо не силами ЗМІ, то своїми точно. Для цього слід влаштувати фотозону, вести стріми, викладати відео та фото в соцмережах, закликати учасників ділитися своїм фото й відео контентом.

Аналіз результатів

На цьому етапі підбивають підсумки діяльності івент-маркетингу: скільки ресурсів витрачено, у скільки обійшовся кожен учасник, чого вдалося досягти. Але головне – чи приніс захід якусь користь.

Різновиди подій

  1. Спеціальні заходи (Special events). Масові дійства, в яких компанія – спонсор або організатор. Матчі, майстер-класи, спортивні змагання, шоу, відкриття торгових майданчиків, виставки та багато іншого. Також інструмент, який використовує івент-маркетинг – це благодійний захід. Розрахунок на масового споживача.
  2. Корпоративні заходи (Corporate events). Їх проводять усередині компанії. Це різні корпоративи, тімбілдинги, професійні свята, тренінги тощо. Мета не тільки згуртувати колектив, а й спрацювати на привабливість компанії як роботодавця.
  3. Ділові заходи (Trade events). Розраховані дійства на партнерів, клієнтів, дилерів. Сюди належать конференції, семінари, презентації, форуми тощо. Вони необхідні для поліпшення іміджу, демонстрації експертності, просування бренду, позиціювання.

Різновиди подій

Замовляйте послугу у Fractus!

Організувати захід непросто. Особливо, якщо немає досвіду, часу і тим паче фахівців у галузі івент-маркетингу. Що ж, довірте завдання нам – фахівцям компанії Fractus. У нас є все необхідне (обладнання, знання, вміння, інструменти), щоб виконати його якнайкраще. Врахуємо все, що Ви побажаєте, і допоможемо досягти поставленої мети.

Замовляйте послуги івент-маркетингу зараз! Ваші заходи не залишаться без уваги.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!