Один зі способів просувати продукт, позиціювати бренд, знайомити з новинками – організація заходів. Споживачі полюбляють такі дійства, особливо, якщо вони приносять вигоду у вигляді подарунків, призів, сувенірів. Події – це емоції, а емоційний зв’язок споживача з брендом важливий: він забезпечує прихильність. Івент-маркетинг (подієвий маркетинг) – різновид, специфіка якого – організація та проведення різноманітних подій. У них акцент на інтересах і потребах цільової аудиторії, і аж ніяк не на самій компанії.
Звернувшись до Fractus, можете замовити послуги еvent marketing.
Івент-маркетинг: комплекс дій
Цілі та завдання
Спочатку компанії належить відповісти на питання: чого ми хочемо досягти завдяки події? Підвищити продажі? Розповісти про себе більше? Презентувати новинку? І визначитися з цільовою аудиторією та масштабами події.
Ресурси
Слід розрахувати не тільки можливі фінансові витрати, а й людські ресурси, матеріальні й технічні засоби. І обов’язково івент-маркетинг передбачає виділення фінансів на брендування продукції, стендів, техніки, на рекламу та подарунки.
Дата й локація
Обираючи час, варто орієнтуватися на календар: чи немає свят, сезон відпусток це чи активної роботи тощо. Щодо місця проведення, воно має бути максимально зручним для цільової аудиторії.
Суть заходу
Робота над сценарієм та родзинкою заходу – наступний крок. Слід врахувати, що програма має відповідати духу бренду або товару, бути органічною, викликати позитивні враження.
Анонс
Споживача варто наперед поінформувати, що буде така подія, а також повідомити, де та коли її проведуть. Для цього event-маркетинг обирає різноманітні канали: зовнішню рекламу, інтернет, радіо, телебачення, листівки.
Висвітлення
Важливо висвітлювати проведення події, якщо не силами ЗМІ, то своїми точно. Для цього слід влаштувати фотозону, вести стріми, викладати відео та фото в соцмережах, закликати учасників ділитися своїм фото й відео контентом.
Аналіз результатів
На цьому етапі підбивають підсумки діяльності івент-маркетингу: скільки ресурсів витрачено, у скільки обійшовся кожен учасник, чого вдалося досягти. Але головне – чи приніс захід якусь користь.
Різновиди подій
- Спеціальні заходи (Special events). Масові дійства, в яких компанія – спонсор або організатор. Матчі, майстер-класи, спортивні змагання, шоу, відкриття торгових майданчиків, виставки та багато іншого. Також інструмент, який використовує івент-маркетинг – це благодійний захід. Розрахунок на масового споживача.
- Корпоративні заходи (Corporate events). Їх проводять усередині компанії. Це різні корпоративи, тімбілдинги, професійні свята, тренінги тощо. Мета не тільки згуртувати колектив, а й спрацювати на привабливість компанії як роботодавця.
- Ділові заходи (Trade events). Розраховані дійства на партнерів, клієнтів, дилерів. Сюди належать конференції, семінари, презентації, форуми тощо. Вони необхідні для поліпшення іміджу, демонстрації експертності, просування бренду, позиціювання.
Замовляйте послугу у Fractus!
Організувати захід непросто. Особливо, якщо немає досвіду, часу і тим паче фахівців у галузі івент-маркетингу. Що ж, довірте завдання нам – фахівцям компанії Fractus. У нас є все необхідне (обладнання, знання, вміння, інструменти), щоб виконати його якнайкраще. Врахуємо все, що Ви побажаєте, і допоможемо досягти поставленої мети.
Замовляйте послуги івент-маркетингу зараз! Ваші заходи не залишаться без уваги.