11/11/2021

Інтернет-маркетинг: особливості та інструменти

повернутися до списку статей →

Користувачі масово пішли в інтернет. Тому класичний підхід до просування тут не зовсім працює. Інтернет-маркетинг – ось що застосовують. Так, це складно. Але ефект відчутний, інакше продажі в інтернеті не процвітали б.

Звернувшись до компанії Fractus, можете замовити послуги онлайн-маркетингу.

Інтернет-маркетинг: у чому суть

Часом його плутають з digital-маркетингом, але це не одне й те саме. Digital-маркетинг передбачає цифрові канали комунікації або просування, а вони можуть бути не тільки онлайн, але й офлайн. Наприклад, цифрова зовнішня реклама.

Інтернет-маркетинг – це процес просування й торгівлі продуктами в мережі. І він частина діджитал-маркетингу. А ось від класичного маркетингу його відрізняє можливість побачити та простежити шлях користувача, використовуючи вебаналітику

Тут мета зрозуміла: пошук та залучення споживачів, підвищення впізнаваності, здійснення продажів і максимізація доходу.

Інтернет-маркетинг: у чому суть

Переваги

  1. Точніший вплив на цільову аудиторію на відміну від традиційної або зовнішньої реклами. Підбирається той канал, який дозволить транслювати рекламу не всім підряд, а зацікавленим користувачам.
  2. Можливість відстежити результати впливу реклами на клієнта, побачити найбільш ефективні інструменти.
  3. Оптимізація процесів завдяки автоматизації деяких із них. Наприклад, це спрацьовує з розсиланнями.

Інструменти інтернет-маркетингу

  • Web-ресурс. Альтернатива офлайн-магазинам або офісам. Майданчик для ознайомлення споживачів з асортиментом товарів та послуг, комунікації з партнерами та клієнтами, укладання угод.
  • Контент-маркетинг. Просування продукту здійснюють за допомогою контенту, причому абсолютно будь-якого: текстового, графічного, аудіо, відео. Він знайомить потенційного клієнта з продуктом і підштовхує до купівлі.
  • SMM-просування. Відбувається в соціальних мережах. Тут легко знайти інтерактивну цільову аудиторію на основі особистих даних: віку, статі, інтересів.
  • Банерна (медійна) реклама. Графічне зображення, що привертає увагу до того чи іншого продукту і підігріває інтерес. Посилання веде прямо на сайт рекламодавця. Розміщують на майданчиках-агрегаторах, сайтах, пошукових системах – всюди, де хороша відвідуваність.
  • SEO-просування. Інакше кажучи, пошукове просування. Споживач за допомогою пошукової системи шукає потрібні йому продукти та цілеспрямовано приходить на ресурс, що пропонує їх. Усі зусилля спрямовані на те, щоб саме вони потрапляли на очі споживачеві – у цьому мета просування.
  • Контекстна реклама. Оголошення, показані користувачам залежно від їхніх інтересів, дій в інтернеті, запитів. Розміщують у мобільних додатках, пошукових системах, на різних сайтах. Розраховані на клієнта, готового щось купити.
  • Вірусний маркетинг. Настільки захопливий контент, що виникає бажання ним одразу ж поділитись. Поширення відбувається зі швидкістю вірусу (звідси й назва). Набирає величезну кількість переглядів. Споживачі ставляться найбільш лояльно.
  • Email-маркетинг. Спосіб встановити зв’язок між рекламодавцем й аудиторією, діяти персоналізовано, оперативно інформувати про новинки, налаштувати автоматизацію.

Інструменти інтернет-маркетингу

Інтернет-маркетинг від Fractus

Плануєте продавати товари в мережі або вже продаєте, але ефект зовсім не відчутний? Замовляйте послуги інтернет-маркетингу у фахівців компанії Fractus. Ми створимо маркетингову стратегію персонально під Ваш бізнес і підберемо ті інструменти для просування, які принесуть безперечний успіх.

Звертайтеся!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!